Hotel Seven Wonders

Met vrienden

Goed hotel

or
24-8-2014

Schone kamers en vriendelijk personeel

Prachtig hotel, slecht management

riet_2
7-5-2013

Nieuw hotel met prachtige kamers. De manager is echter vreselijk. Eerst werd ten onrecht 26% tax en service op de drankjes gezet, de volgende dag werden alle handdoeken gecontroleerd en moesten gasten bij wie de handdoeken te vies waren deze betalen, 40 euro voor een badlaken met wat hennavlekken of 14 euro voor een gastendoekje met woestijnzand erop. Het eten zag er prachtig uit maar was vaak niet gaar. Daardoor zou ik dit hotel nooit aanbevelen, het ligt ook ver weg van alles. Alleen betaalde wifi, 1 dinar per uur.

zeer zeker aan te bevelen

Milko
13-1-2013

Dit gloednieuwe hotel is top qua serviceverlening !!!!!! Het zeer vriendelijk personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ontbijt buffet was zeer goed

We hebben een aantal aanbieders voor Seven Wonders voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seven Wonders in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seven Wonders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.