Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Petra in het Nederlands

Absolute aanrader !

peter
28-8-2012

In deze B&B een nacht verbleven voordat we Petra zelf gingen bezoeken. De gastvrijheid en service van de eigenaren is top ! Niets is teveel. Verder ligt de B&B heel gunstig t.o.v. de verborgen stad (5 minuten met de auto). De B&B en dus ook de kamers zijn schoon en voorzien van prima bedden. De B&B is hoger gelegen en biedt daarom vanaf het balkon een mooi uitzicht op de omgeving. Een absolute aanrader dus !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Heerlijke en gastvrije ervaring!

Lisa
11-10-2011

Wij hebben een paar heerlijke dagen gehad in Wadi Musa (Petra) bij de Bed&Breakfast van de Vlaamse Patricia en de Jordaanse Eid. Gastvrijheid staat voorop en ze hebben het perfect geregeld. De B&B is pas een paar maanden geopend en ziet er dus schitterend uit. Een mooie kamer met eigen (ruime!) badkamer, en een gezellige "huiskamer"

Omdat er op dit moment verbouwd wordt en de weg naar hun huis de laatste paar meters nog niet helemaal af is, hebben ze ons zelf met de auto naar Petra gebracht en zelfs naar een restaurantje als we gingen eten. Helemaal niet nodig en toch zo aardig!

Ze hebben zelf ook drie paarden en Eid begeleidt paardentours door de bergen bij Petra. Die hebben wij (ik en een vriendin) gereden en ook dat is ons goed bevallen. De paarden zijn goed verzorgd (in tegenstelling tot die arme beestjes die in Petra zelf gebruikt worden..) en beschikken over een uitstekende conditie. Mooie omgeving!

Kortom, absoluut een aanrader als je hier in de omgeving wilt verblijven.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Geweldige B&B, perfecte uitvalsbasis voor Petra!

Jochem en Joyce
14-9-2011

Wauw, wat hebben we hier een waanzinnig fijn verblijf gehad. De ligging van de B&B is top, rustig, met een mooi uitzicht over Wadi Musa en op 5 minuten afstand van de ingang van Petra. De kamers zijn perfect. Nergens anders in Jordanië hebben we zo'n sfeervolle inrichting gevonden. Bij Patricia en Eid (eigenaren) voel je je helemaal welkom en ze hebben ons fijne tips gegeven voor de rest van onze reis. Ook de Wadi Rum trip die Patricia voor ons georganiseerd had was onvergetelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenPaardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Petra in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.