Hotel Petra Moon

6 reviews over Hotel Petra Moon

• 2017
    7Hugo13-11-2017

Vergane glorie

Het hotel ligt op ca. 300 mtr. verwijderd van de archeologische bezienswaardigheden en je komt binnen in een bekrompen lounge met receptie. Onze kamer meet ca. 20 m2 en is voorzien van een groot 2 pers. bed met nachtkastjes, 2 stoelen met een klein rond tafeltje, dressoir met koelkastje en satelliet gestuurde flatscreen KTV, koffer boy, klerenkast met kluis, er is geen bureautje. De badkamer is piepklein ca. 2 m2 en had schoner gekund. Verder gratis wifi, tegels als vloerbedekking en de verlichting is voldoende maar het is wel zoeken welke schakelaar voor wat is bedoeld. Ontbijt: redelijk. Diner: redelijk. Ons oordeel: Het hotel is praktisch (geen 5*) omdat het vlak bij de ingang van de Petra kloof ligt. Hou er rekening mee dat er meerdere hotels vlak in de buurt liggen die nieuwer zijn.

Met vrienden

• Oude reviews

9Marco12-01-2014

Prima hotel nabij de ingang van Petra

Ideaal hotel voor het bezoek aan Petra. Prijs/kwaliteit is meer dan prima.

• 9juriemol12-08-2013

Ongelooflijk luxe hotel met prachtig uitzicht

Na een lange dag kwamen wij aan in dit heerlijke hotel. De kamers zijn groot en luxe ingericht, met name het bed is groot met een heerlijk matras. Het eten was prima en heel gevarieerd alleen moest er voor water fors betaald worden.

Met vrienden

• 9Rob04-11-2012

Uitstekend hotel met geweldige ligging

Niet goedkoop maar zijn 4 sterren meer dan waard. Alles klopte in dit hotel: ontvangst, vriendelijkheid, snelheid, de grootte en kwaliteit van de kamer, de badkamer, eerste nacht gratis fruit, uitstekend ontbijt, heerlijk (maar koud) zwembad met ligbedden boven op het dak en niet te vergeten slechts 100 meter van de ingang van "Petra".

Met oudere kinderen

• 9Veronica30-04-2012

Super Hotel

Alhoewel wij hier maar 1 nacht verbleven en we er niet veel van gezien hebben tijdens onze rondreis vonden wij dit toch wel een super hotel! De kamers waren mooi, ruim en schoon en het ontbijt was ook onwijs lekker. Het personeel was vriendelijk alhoewel het niet zo heel erg goed Engels sprak. Het hotel ligt op loopafstand van Petra. Ik kan verder geen beoordeling geven van het avondeten of de service aangezien we hier écht maar 1 nacht verbleven en meteen de volgende ochtend alweer vertrokken.

• 0karim en katrien19-11-2011

vreselijk ontbijt

Kamers waren ok . De douche spoot wel over heel de badkamer. TV deed het niet. Het allerergste was het ontbijt. Bevroren brood en iets wat moest doorgaan voor croissants. Boter bedorven , vreselijk.

2 tips over Hotel Petra Moon

• Veronica, 30-04-2012

Ga absoluut naar Petra!! Al kan ik me niet indenken dat je dat overslaat als je in Petra verblijft :)

• marys, 01-10-2014

Bij een verblijf in Hotel La Maison ga naar Petra Moon voor het avond-buffet.12Jod.Prima service.

0 vragen over Hotel Petra Moon

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden