Hotel Petra Marriott

JordaniëJordaniëPetra

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Petra Marriott voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 5 reviews
+22/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 5 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Petra Marriott

• 8Carla en Ad07-11-2010

voor doorreis prima

Hotel ligt hoger dan het dorp Petra , in oktober is het daardoor s'avonds aardig fris . ze weten de prijs ( 2 glazen wijn bij diner 15 euro ) wisselkoers 1 op 7,5 ipv 1 op 9 dus betalen met creditkaart. wij hadden HP , goed buffet bij ontbijt en diner. bestel je een ( gratis ) omelet kom ze deze bij je tafel brengen , het is er niet zo groot .

• 6Kees18-04-2008

Receptie niet profesioneel, eten wel goed maar de tafel verschonen met het oude servet en vervolgens weer als nieuw vouwen kan echt niet!! Badkamer gedateerd. Marriott zou meer moeten beloven

• 9Ruud20-10-2007

Prima hotel op de doorreis naar Amman en de Dode Zee (ook een absolute aanrader). Erg vriendelijk en behulpzaam personeel die me ook hebben geholpen bij het vergroten van mijn arabische woordschat. Perfecte kamers, voorzien van alle gemakken. Zorg dat je op tijd in het hotel bent voor de onvergetelijke zonsondergang!!!!

• 9Anne en Sharon17-08-2007

Mooi hotel niet al te massaal in opzet. Uitzicht over het dal waarin de 'stenen stad' ligt. Met verrekijker ook zichtbaar. Kamers zijn fantastisch zachte tweepersoonsbedden van 3 bij 2,5 meter. Redelijk uitgebreid ontbijtbuffet is prima. Lunchgerechten van de kaart waren niet echt spectaculair. De sauna en de hamman zijn gratis, al moet je de behandeling op de verwarmde stenen tafel wel zelf doen. Warrschijnlijk tegen betaling ook door hamman personeel uitvoerbaar. Beneden in gebouw is een leuke gratis toegangkelijke cinema, waar ze elke avond een andere (hollywood) film draaien. Het zwembad is klein maar groot genoeg om een paar korte baantjes te trekken. Services is uitstekend, ze brengend de drankjes naar het zwembad etc. Wij betaalden 59 jd per nacht inclusief taxjes. Dit was na onderhandeling en in het laagseizoen.

• 10christel vanthournout15-11-2006

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)

Veilig betalen met