Hotel Petra Guest House

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Petra Guest House voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Petra Guest House in het Nederlands

Goed gelegen aan ingang Petra

andré
26-4-2013

Mooi hotel , dure drankprijzen zoals in gans Jordanie

verbleven 1 nacht ( grote rondreis Jordanie )

eten niet slecht , maar niet te veel keuze

personeel maar zozo

mooi hotel voor een paar dagen

musters
9-11-2012

leuk strand, hotel mooi, eten is zeer goed en zeer uitgebreid.

Alleen de wijn aan tafel is bijna niet te betalen.

Beste ligging

marc
15-4-2012

Dit hotel heeft de beste ligging namelijk vlak bij de ingang van de Petra-site. Het is één geheel met de rotsen wat het aantrekkelijk maakt. De service en het eten zijn behoorlijk. De dranken zijn wel duur. Voor 2 glazen wijn betaalden we 16,5 dinars (= 18 euro). Het buitenterras is wel gezellig. Normaal verblijf je hier slechts 1 nacht en reis je verder door Jordanië.

NRV Holiday

Petra Guest House ligt vlakbij de ingang van de site van Petra. Het hotel is gedeeltelijk in de rots uitgehouwen respecteert in zijn architectuur het voor Petra zo typische rotslandschap. Mooi interieur in het hoofdgebouw.

Mooi hotel voor een paar dagen.

Kees en Anja Verhoeven
7-9-2010

We zijn in dit hotel 2 nachten verbleven vanwege onze rondreis in Jordanië. Het hotel ligt prachtig gelegen in de rotsen, vlakbij de ingang van Petra, met mooi uitzicht. De drankjes zijn er beslist niet goedkoop. De kamers zijn schoon. Het personeel zou wel wat vriendelijker mogen zijn. Het is geen hotel voor meer dan 3 dagen.

enkel voor 1 nacht

johan
11-5-2010

Hotel bezocht in het kader van een rondreis in Jordanie (2 nachten) Mooi hotel op 1ste zicht. Ideale ligging vlakbij ingang van Petra. Onvriendelijk personeel en lauwe buffetten. Pers. weigert terug te geven in Euro (omrekening in hun voordeel).Dranken zeer duur. Geen zwembad. Zeer koud in restaurant.

Tolles Hotel

Brauer
5-1-2010

Hotel liegt direkt am Eingang zu Petra. Die Zimmer sind sehr geräumig und sauber. Verpflegung vom Buffett (Frühstück und Abendessen) abwechslungsreich und sehr schmackhaft.

ideaal gelegen

marcel
26-11-2009

Ideaal hotel als vertrekpunt voor rondreis Jordanië. Ligt aan ingang van de site Petra! Wel geen hotel om er 3 of meer dagen te verblijven.

Hotel is zeer netjes en een heel leuk terras/bar buiten (in de rots).

Kamer zijn netjes met hooregaas in de ramen.

Bediening in het restaurant kan stukken beter.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petra Guest House in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petra Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petra Guest House scoort een 8.3 uit 10 op basis van 9 reviews.