JordaniëJordaniëPetraBed & Breakfasts PetraBed & Breakfast Petra Fig Tree Villa

Bed & Breakfast Petra Fig Tree Villa

JordaniëJordaniëPetra

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Petra Fig Tree Villa voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 7 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

7 Reviews over Petra Fig Tree Villa

• 9Patricia24-08-2020

Very nice and hospitable place to stay

I am very grateful that I was able to stay at Jolanda's during the Corona crisis, I had come back from the Wadi Rum with the group I was travelling with earlier and Jolanda helped us, reassured us and thought along with us. In the meantime she poured many cups of tea and coffee and created a friendly atmosphere. Jolanda, I hope that many guests will enjoy your hospitality!

• 9Rian19-04-2020

Helemaal top!

Jolanda is een hele fijne gastvrouw. Je komt binnen en het voelt meteen als een veilige, warme thuishaven. Ze is open, gastvrij en gewoon heel prettig gezelschap. Daarnaast kookt ze ook nog eens lekker, en wil je tips of moet er iets geregeld, dan helpt ze je meteen. De kamers zijn sfeervol en ruim, met een heerlijk bed om je vermoeide lijf tot rust te laten komen. Het is echt top!

• 10Adriana10-04-2020

100 % fijn

Warme en vriendelijke gastvrije ontvangst en verblijf. Yolanda is zorgzaam en heeft goede contacten voor vervoer en wandelingen. Ik koM hier Zeker terug . Goed eten schoon en dicht bij visiter center . Prachtig uitzicht en lekker bedden. Aanrader dus

Jolanda, General Manager, 15-04-2020

Fijn Adriana om je review te lezen. Ik sta je weer met open armen op te wachten bij je volgende bezoek! Zonnige en stormachtige groeten uit Wadi musa!

• 10Sanne22-03-2020

Heerlijke plek!

Warme en fijne ontvangst door Jolanda, een lieve en behulpzame gastvrouw die heel veel weet over de omgeving, altijd klaar staat voor tips en advies en ook nog fantastisch lekker (vegetarisch) voor je kookt. Voor koude nachten zijn er warmwaterkruikjes en overdag is het bij zonnig weer heerlijk om op het terras te zitten, met uitzicht op de heuvels van Petra. Fijne huiselijke plek. Behalve het bezichtigen van Petra (waar je via een shortcut makkelijk heen loopt), kun je ook andere mooie wandelingen in de buurt maken. Mooie vergezichten en leuk om naar fossielen te zoeken, die hier overal liggen. Bedankt voor alles, Jolanda!

• 9Gert Jan03-06-2019

Een aanrader voor je bezoek aan Petra

Begin mei 2019 hebben we met ons drieën vier nachten doorgebracht bij Jolanda in de Fig Tree Villa in Wadi Musa. Op een steenworp afstand van de hoofdingang van Petra. De villa ligt op een mooie plek iets boven Wadi Musa waardoor het rustig ligt en een prachtig uitzicht heeft, met terrassen aan drie zijden. Mooie, ruime en schone kamers. De gastvrije ontvangst maakt dat je je er snel thuis voelt. De eerste ochtend rustig en heerlijk ontbeten in het zonnetje op het terras, de dagen daarna was het daar net te koud en/of te vroeg voor. Met tips van Jolanda de eerste dag het voorste gedeelte van Petra bekeken, een dag later met een pick-up afgezet bij de achteringang voor de "backroad to the Monastry". Eerst een prachtige wandeling door de bergen om bij Al Deir uit te komen en rustig dat gedeelte kunnen bekijken. Eén van de avonden gegeten in de villa met andere Nederlandse gasten: lekker en gezellig.

• 9Cecilia Declerck12-03-2017

Ontstressen

Fig Tree Villa is uitstekend gelegen, rustig op een heuvel met uitzicht op Petra beneden en de bergen rondom o.a. Jabal Harun. Gastvrouw Jolanda is een hartelijke dame met veel oog voor je welbevinden. Je voelt je heel welkom. Met zorg maakt ze je ontbijt en (vegetarische) maaltijden klaar. De kamers zijn ruim en netjes. Je komt er tot rust. Jolanda kent de omgeving heel goed en helpt je je verblijf te plannen, ze geeft je waardevolle tips en stelt zich flexibel op. Een schat van een mens 😊

• 9Marceline Schnitzler19-01-2017

Lifetime memory

Afgelopen september (2016)besloten op vakantie te gaan naar Jordanie, waar we in ieder geval Petra wilden bezoeken. Via via deze B&B gevonden van Jolanda. Het is als thuiskomen in een totaal andere wereld. Uitstekende verzorging, heerlijk ontbijt, en...een aanrader, topdiner 's avonds, als je dat wenst. (Even tevoren bestellen). Kamers zijn uitstekend, zeer ruim, prima bedden. Mooie tuin. Goed bereikbaar. En wat een ontvangst en gezelligheid. Jolanda kent de omgeving goed en heeft leuke tips. Ze heeft ons ook al voorafgaand aan de vakantie op goede ideeën gebracht! Een echte aanrader! Een rustpunt als je overdag het prachtige maar ook hectische Petra bezoekt. Met heel veel plezier denken we terug aan ons bezoek aan Jordanie. Zeker de moeite waard, mede dankzij Jolanda. We hadden het niet willen missen.

Bed & Breakfast Petra Fig Tree Villa info

Building information