Hotel Mövenpick Resort Petra

8.6Fantastisch

Hotel Info

• Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mövenpick Resort Petra voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Mövenpick Resort Petra

• 2017
    9Stella05-01-2017

fantastisch

perfecte ligging en subliem diner, zwembad niet groot maar zoals alles in het hotel brandschoon. Ontbijt heel goed, personeel ontzettend vriendelijk en beleefd. Kamer met balkon, heerlijke bedden en dito badkamer. DIKKE aanrader!

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9Daisy15-09-2014

Top hotel dichtbij Petra

Top hotel met een perfecte ligging als je de historische stad Petra wilt bezoeken. Het eten is heerlijk, vriendelijke mensen en fijne kamers.

• 8monfili24-05-2014

Betere ligging kan niet

Dit hotel ligt knal voor de ingang naar Petra. Wij konden letterlijk vanuit onze kamer Petra binnenstappen. Wat een ervaring. De kamers waren opgefrist en zeer mooi en modern ingericht. De badkamer was helaas aan een opfrissing toe. Deze was verouderd met vuile voegen. Voor de rest was de kamer zeer netjes. Zowel het avondeten als het ontbijt was dik in orde. Het personeel was zeer vriendelijk en het is de moeite waard om een kijkje te nemen in de bar naast het algemeen restaurant. Deze is zeer mooi ingericht en zeker het cassetteplafond is de moeite.

• 9André23-02-2013

Tophotel

Nog nooit zo'n mooi hotel gezien. Afwerking binnen is geweldig. Kamer is groot en van alles voorzien. Het eten is één groot feest! En de ligging is om de hoek van Petra, kan niet beter.

• 8luc vandamme13-02-2013

mooie ligging

waren daar in februari dakterras en zwembad gesloten :jammer

• 9Patrick Hermans20-10-2011

Zeer goed gelegen en degelijk hotel.

Het hotel is zeer goed gelegen namelijk op een paar minuten wandelen van de ingang van de site van Petra. Personeel is vriendelijk, ontbijt zeer goed, kamers ruim en in orde, kortom een meer dan degelijk hotel indien je Petra wil bezoeken. Het is natuurlijk niet te vergelijke met een resort maar dat is dan ook niet de bedoeling. Voor de bezoekers van Petra: boeken, je zal tevreden zijn zonder meer.

• 10Thijmen van Iterson07-10-2011

Een heel goed hotel, niets op of aan te merken.

Dit hotel gekozen op basis van kwaliteit, lokatie en toegankelijkheid van mijn minder mibiele vrouw. Uitstekende service, top voeding, goede kamers en niets meer aan toe te voegen.

Met oudere kinderen

• 0Ingeborg Van Staeijen16-01-2011

sfeervol hotel op de ideale locatie

Ideaal gelegen voor een bezoek aan de site van Petra.Zeer mooi hotel qua inrichting en accomodatie.Het avondmaal,onder buffetvorm,was lekker en gevariëerd, zoals het ontbijt.Vriendelijk en behulpzaam personeel maakten ons verblijf er erg aangenaam en we hopen er zeker terug te keren volgend jaar.

• 7Renate18-09-2010

Ideale ligging, maar duur voor wat je krijgt

Vond het een sfeerloos hotel en erg zakelijk ingericht. De receptie straalde weinig sympathie uit. Dakterras was wel heel mooi, maar je betaalt ook behoorlijk voor een drankje daar. Ontbijtbuffet viel wat tegen en ook 's avonds was het buffet niet echt geweldig. Wel vriendelijk personeel in restaurant. Voor ons niet meer dit hotel. Moet het echt hebben van de ligging.

Met jonge kinderen

• 8Roos04-03-2010

Mooi hotel

Bezocht op rondreis 8 febr. 2010. Hotel ligt prima voor een bezoek aan Petra. Mooie kamers met een aparte zithoek met bankje en fauteuil. Diner en ontbijt in buffetvorm. Bij het diner werd bijv. de vis niet meer aangevuld, terwijl er nog hele groepen gingen eten.

3 tips over Hotel Mövenpick Resort Petra

• André, 23-02-2013

Let op, dit hotel accepteert alleen Visacard. Je kunt met een Nederlandse pas ook niet pinnen bij de geldautomaat van het hotel. Daarvoor moet je naar het centrum. Leuke souvenirshop, niet duur!

• huyberechts paul, 09-02-2009

fantastische ligging aan ingang site van petra.heel lekkere keuken

• Daisy, 15-09-2014

Uiteraard een aanrader om een bezoek te brengen aan Petra, maar ook Petra By Night. In Petra kun je heerlijk eten bij Al Qantarah.

0 vragen over Hotel Mövenpick Resort Petra

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV