7,2

6 reviews over Hotel Hyatt Zaman Resort in het Nederlands

Niet komen in laagseizoen

Vanheel
1-3-2013

In laagseizoen slechtste ontbijt ever gehad (geen buffet, beperkt aantal broodjes met enkel confituur,wat fruit en droge cornflakes op je tafel gezet) na klacht bij toeroperator lukte het ineens wel om de volgende morgen wel een, beperkt maar toch alles wat je nodig had, buffet te voorschijn te toveren. Note : 'avonds werd hetzelfde restaurant redelijk druk bezocht dus producten waren zeker aanwezig! Spijtig dat je eerst moet klagen ....!

Redelijk hoog gelegen, naar Petra of centrum( klein ) kan enkel met , dure 25 euro, taxi. Wel unieke kamers, inderdaad beetje vergane glorie, maar toch leuk voor 1 nacht.

Gereisd met partner in maart 2013

Klein dorpje

gilbert
4-8-2011

Goed verzorgd hotel met apparte stijl en mooie kamers.Als inkom hadden we een kleintuintje met wat bloemen,heel decoratief.We hadden een zitkamer,een kamer met 2 kasten en een bureau,een ruime badkamer met ligbad en moesten 3 trapjes op voor de slaapkamer.Verzorgd ontbijt en gezellige bar.Leuk hotel.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Gebouwd als een Jordanees dorp.

M.Bosman
24-4-2011

Echt ontzettend leuk gebouwd als een Jordanees dorp : leuke kleine "straatjes"waarin de kamers zijn gebouwd. Het eten is goed, niet overdadig of zeer uitgebreid maar gewoon goed. Heel leuk om te overnachten als je Petra wilt bezoeken.

Gereisd met partner in april 2011

Ligging rustig, goed restaurant, kamer matig

fam. de Ceuninck
12-10-2010

Ca. 12 km. (15 min. rijden) van de ingang van Petra verwijderd. Ligt rustig; op gezette tijden hoor je alleen de omliggende moskeeën. Restaurant is sfeervol en buffetten uitgebreid en goed. Kamer was stuk minder. Airco (of conditioner zoals ze het daar noemden) maakte een hoop lawaai en lekte water. Pas na de tweede keer werd dat gemaakt. Lawaai was normaal vlgs. hen. Om toilet door te spoelen moest je de knop blijven indrukken. In de beginjaren (midden jaren 90) toen dit hotel nog tot de Sofitel groep behoorde, hebben ze diverse prijzen ontvangen. Nu ze tot een andere hotelketen behoren is er met name wat de kamers betreft sprake van achterstallig onderhoud. Zonde! Het restaurant maakte weer een hoop goed. Je kunt niet alles hebben.

Gereisd met partner in oktober 2010
2008

We zijn 2 nachten in Taybet Zaman gebleven, tijdens een driedaagse rondreis door Jordanië eind maart. Het hotel is superverzorgd, we zullen dit hotel nooit vergeten. Het was een ruïne van een oud stadje dat helemaal is heropgebouwd tot dit hotel: prachtig! Het heeft een fijne keuken. Op dat moment zat er wel geen water in het buitenzwembad. Kortom, een erg gezellig hotel in het centrum van Petra dat zeker is aan te raden.

Gereisd met vrienden in maart 2008
2007

Een bijzonder hotel in Bedoeïnenstijl op ongeveer 15 km afstand van historisch Petra. Het hotel is gebouwd als een soort dorp, wat erg leuk is! Het hotel heeft 4 sterren, maar het is niet enorm luxe, dus ik zou er eerder 3 sterren voor geven. De kamer is netjes, schoon en ruim, de badkamer is standaard, maar wel netjes. Het zwembad is een tikje ondiep en ligt aan het einde van de middag in de schaduw. Als je aan de rand van het dorp een "huisje" hebt, dan heb je een prachtig uitzicht over het landschap. Petra is niet te zien vanaf het hotel. Als je naar Petra gaat vanuit dit hotel, stop dan onderweg vooral even op de parkeerplaats vlak na het mövenpick, dan heb je een prachtig uitzicht op de weg naar de Siq.

Het ontbijt is enorm uitgebreid met alle soorten broodjes die je kunt verzinnen, warme gerechten enz. Het avondeten was in ons geval in buffetvorm (laagseizoen) maar smaakte goed. De "disco" (was gesloten) en "speelruimte" waren redelijk verouderd, beetje oud. Goed hotel!

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Zaman Resort in Petra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Zaman Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.