Hotel Grand View Resort

JordaniëJordaniëPetra

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Grand View Resort voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 4 reviews

4.5MatigScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Grand View Resort

• 2Let22-09-2019

Nooit, nooit meer!!!

Hotel is zeer matig. Gerenoveerd maar daarna niet meer schoongemaakt. Personeel is druk met niets. Ontbijt was vreselijk slecht. Manager doet zijn best maar rest van het personeel vindt het wel goed. Zwembad is koud en in staat van verval. In het water lag nagenoeg net zoveel zwerfvuil als langs de weg... Voor ons nooit meer, al was het gratis, ondanks het prachtige uitzicht.

• 3Gert20-09-2019

Hotel “vergane glorie”

Het hotel is waarschijnlijk ooit top geweest, maar dat is dan al wel jaren terug geweest. Oud, versleten meubilair en de renovatie half uitgevoerd. Bovendien daarna niet meer schoongemaakt. Airco werkt ook niet. Tv maar geen (afstands)bediening. We kozen dit hotel omdat het een zwembad heeft, maar ook hier oud, kapot en niet schoon. Heel weinig bedjes maar dat maakt niet uit want daar gaat niemand op liggen. Over het ontbijt kunnen we kort zijn. Dat is net als heel het hotel.

• 7Mitwa02-05-2012

Groot hotel buiten de stad met prachtig uitzicht!

Het Grand View Hotel is een groot hotel (plaats voor 260 personen), wij waren echter de enige ivm de situatie in Syrie. Ondanks dat zijn we goed behandeld door het personeel. Het zwembad ligt prachtig. Vanaf daar heb je namelijk een schitterend uitzicht over de rotsen waar Petra in verborgen ligt. De kamers zijn groot en schoon. Mooie badkamer. Met de taxi ben je binnen 10 minuten in Wadi Musa. Gratis Wifi.

• 6Yves Vermeulen11-06-2011

matig en te duur 5 sterren hotel op mooie locatie

Het uitzicht vanaf het terras van het Grand View is fenomenaal: je kijkt naar de bergen waar het cultuurhistorisch wonder Petra ligt. Het hotel zelf heeft 5 sterren maar is vergane glorie. De kamers zijn matig, vies tapijt, kleine badkamer en extreem gehorig. De tv heeft nauwelijks ontvangst, de minibar is leeg. Service bij de receptie is matig. De bar is donker en oer-ongezellig, de dranken zijn grotendeels uitverkocht en duur. Het buffet is wisselend van kwaliteit en smaak. Het buitenzwembad was vreselijk koud. In de omgeving is er verder niets. Verblijf viel dus flink tegen.

Hotel Grand View Resort info

• WasseretteBeschikbaar

Room facilities

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij