Hotel Al Anbat

7.6GoedScore uit 9 reviews

7.6GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Al Anbat

• 8catoo197513-01-2015

Ooit een super mooi hotel

Hotel, is wat ver vanaf waar evt iets is te doen, Maar goed de dag wordt gevuld met naar Petra gaan. Openbare ruimtes waren in december heel koud, kamer was gelukkig wel warm te krijgen. Hotel is wat oud, maar netjes en schoon, ja er zit af en toe eens iets los of zo, maar je bent dan ook niet in Nederland ofzo :) Heel mooi uitzicht vanaf balkon, over de vallei

• 6Linda25-10-2013

Schijn bedriegt

Dit was ooit vast een prachtig hotel, maar door de jaren heen is het niet echt goed bijgehouden. De kamers zijn wel mooi en ruim, maar onze wastafel lekte en een douchegordijn ontbrak waardoor de badkamer een groot waterballet werd. Ook het eten in het hotel viel tegen. We moesten lang wachten, hadden geen keuze en het was koud. De hamam is wel aan te raden.

• 8theun04-11-2012

prima

Prima kamers met prima douche. Het buffet-eten vonden wij heel lekker, daarvoor hoef je niet naar een apart restaurant te gaan. Het enige kleine minpunt is dat onze kamers onder het restaurant lagen en dan hoor je 's avonds en 's ochtends vroeg steeds de stoelen schuiven. Maar toch een aanrader.

• 7wh.egmond10-04-2011

goed hotel

Goed hotel, schone kamers en goed eten, alleen jammer dat de airco het niet deed. Was best wel koud s'nachts. ligging dicht bij centrum alles goed te belopen. Een aanrader

• 8anneke19-03-2010

zeer goed hotel

zeer goed hotel.Uiterst behulpzaam en vriendelijk personeel Goede kamers.

• 7J. Janssen14-11-2009

goede hamman

In het begin toen we aankwamen en alles aanschouwde vond ik het niet echt super. Maar het personeel en het eten+ hammam waren top.

• 8jurie03-11-2008

mooi hotel

Mooi hotel met een goede ligging dichtbij het centrum. Schone kamers. goed eten. vriendelijke mensen.

• 9kim21-08-2008

goed hotel

zeer goed hotel met super lieve mensen. vooral het uitzicht vanaf het hotel is prachtig en dat vergeet je nooit meer.

• 7Monique20-11-2007

Ligt aan een een berg iets buiten de stad. Vanuit de kamers mooi uitzicht. Voor douchen moet je veel tijd nemen want het water is vaak minimaal en ook niet al te warm. Op sommige kamers stinkt het maar daar hadden wij gelukkig geen last van.

Hotel Al Anbat info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar