vakanties Petra

Zonuren7h8h9h9h10h12h12h12h11h9h8h7h
Dagen regen212100000112

Reviews over Petra

• 8Romy24-06-2019

Petra is fantastisch, zeker een aanrader om een reis te maken door Jordanië en Petra te bezoeken. Ook voor de avonturiers is Jordanië de perfecte bestemming. Slapen in de woestijn onder een sterrenhemel en leven als een bedouin, drijven in de dode zee, canyonning of duiken in de rode zee. Ik zou zeggen koffers pakken én gaan! :) Oh en vergeet niet je batterij goed op te laden als je Petra bezoekt, je blijft foto’s maken!

• 3Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Sabina lambregts13-11-2018

Super mooi!

Het is een erg mooie bezienswaardigheid. Je hebt zeker een volle dag nodig en wil je echt alles zien dan moet je 1.5 dag ervoor uittrekken. Het was een flinke wandeldag. Goede schoenen zijn zeker een aanrader. Je loopt ook veel in de zon dus een petje is aan te raden. Petra by night was mooi om te zien. Petra is echt een aanrader!

• 1Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in maart 2018

• 9kees26-05-2018

Touroperator perfecte individuele rondreis

Touroperator heeft een perfect individuele rondreis met Engels sprekende chauffeurs georganiseerd voor ons. Al onze wensen zijn in aanmerkingen genomen, wandelen in de natuur, Dode zee, meerdaags bezoek aan Petra, kamelen tocht in Wadi Rum en snorkelen in de Rode Zee. Waar nodig kwam de landenexpert (Elena) met nuttige aanbevelingen of alternatieven. Mooie schone hotels en ook de bedoeïen tenten voldeden volledig aan onze verwachtingen. Ook tijdens ons verblijf goed contact en waar nodig extra advies ontvangen van de touroperator, bijvoorbeeld aanpassing van aanvangstijd van activiteiten in verband met temperatuur. Kortom zeer tevreden over touroperator

• 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Silke01-03-2018

Wondermooi

petra was super! We kregen ruim de tijd om alles te bekijken. Het was in 1 woord wondermooi

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Stella05-01-2017

prachtig

Petra is een ademloze belevenis, Petra by night tour als eerste gedaan en de volgende dag de gehele dag in de bloedhitte ons vergaapt aan alle indrukwekkende overblijfselen van een verloren gegane tijd. De bedoeïenen die Petra runnen zijn iets wat opdringerig en de manier waarop er met dieren omgegaan wordt laat hier en daar nog wat te wensen over! Maak foto's/filmpjes als je iets ziet en meldt dit bij de receptie want hier wordt wel streng tegen opgetreden! In de avond valt het uitgaan wat tegen maar ach daar kom je ook niet voor naar Petra..

• 8Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 9flleur06-11-2016

geweldig, onbeschrijfelijk

prachtig zeker de moeite waard, maar denk eraan het is veel lopen in de kloof dus niet voor iedereen. Men kan in Petra zelf ezeltjes huren voor de mensen die wat slechter te been zijn, en dan zie je nog genoeg dus zeker doen

• 10Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Hans van L21-02-2016

Schitterend wereldwonder

Bezoek van 1 dag is eigenlijk te kort Fysiek redelijk zwaar,vanwege veel lopen en klimmen Overal toiletten en schoonmakers In het midden gratis wif Erg veel souvenir-stalletjes Paarden, ezels en kamelen voor vervoer beschikbaar

• 6Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 6Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 10catoo197513-01-2015

Verwachtingen overtroffen !

Petra, beter dan op de foto's etc

Gereisd met partner in december 2014

• 9skytycho26-09-2014

Prachtige omgeving

Geweldig om dit wereldwonder te zien

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Alleen gereisd in september 2014

• 10palsverbeek18-09-2014

Terrecht èèn van de wereld wonderen

Petra heeft meer indruk achtergelaten dan verwacht. Ongelofelijk mooi en je moet dit gezien hebben. Heel bijzonder. Enige minpuntje is de hoge entreeprijs.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014