Hotel Rumman

JordaniëJordaniëMadaba

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Rumman voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

8.5FantastischScore uit 2 reviews

0Tonen op kaart

2 Reviews over Rumman

• 7J. Groeneveld28-04-2010

Rumman

Het hotel ligt op ong. 10 min. lopen van het centrum. De kamers zijn eenvoudig, maar ruim en erg schoon. Het ontbijt is niet erg uitgebreid maar wel okee. Omdat de kamers rondom het restaurant gebouwd zijn, kan het erg rumoerig zijn in de (late) avond en vroege ochtend. Op zich goed hotelletje, maar wij hebben veel last van het lawaai vanuit het restaurant gehad. Er is parkeergelegenheid.

• 10Ilka5815-02-2010

Freundlicher Service, gute Lage

Das Hotel Rumman sieht innen viel besser aus, als man außen vermutet. Die Besitzer sind sehr freundlich und helfen bei allen Fragen. Das Hotel ist neu renoviert und sehr sauber und familiär. Ein überdachter Innenhof dient als Frühstücks- und Aufenthaltsraum. Die Zimmer sind nicht groß, aber ausreichend. Die Lage ist ideal. Es ist relativ ruhig, aber nicht weit in die Innenstadt. Madaba ist sehr gut als Ausgangspunkt für Ausflüge zum Toten Meer und nach Maain geeignet. Ich würde dieses Hotel wieder wählen. Es hatte das beste Preis- Leistungsverhältnis von allen Hotels, die wir auf unserer individuellen Rundreise besucht haben.

Hotel Rumman info

Facilities