Reviews over Madaba

zeer goed

fleur,
    14-4-2017

fijne kamer, redelijk rustig gelegen, er is een zwembad en het restaurant is op de hoogste etage wat een fantastisch uitzicht bied, ontbijt ook zeer goed en van alles voorzien voor herhaling vatbaar.

Prima hotel met goede en vriendelijke bediening

Freek,
    22-6-2016

Hotel is prima, kamers netjes. Bediening is uiterst klantvriendelijk. Madaba is goed uitvalsbasis voor diverse bezoeken. In Madaba zelf is niet veel te beleven.

Geweldig Hotel!

ilona_lahdo,
    16-1-2014

Prachtig hotel zowel van binnen als van buiten. De kamers zijn heel erg schoon en het hotel geeft een hele luxe uitstraling van buiten. Het personeel is zeeer vriendelijk en erg behulpzaam. Ook hebben we met de eigenaar van het hotel gesproken en die heeft ons tips gegeven wat te bezoeken. Het ontbijt is heerlijk, de ligging is perfect. Kortom dit hotel is echt een aanrader, zeker voor de goede prijs per nacht.

Mooie plek

Peter ,
    13-10-2013

2 nachten daar geslapen samen met mijn vrienden. Ontzettend naar mijn zin geha. Personeel is uiterst vriendelijk en wil je maar al te graag helpen. Een schone, schone hotel. Zowel entree van het hotel, als de kamers. Met de hotel eigenaar even babbelen, dat doe je niet snel in Nederland. Personeel is erg vriendelijk. En helpt je graag met alles.

Ontbijtbuffet is uitgebreid en smakelijk, dit geld eveneens voor het dineren. Zeker uitproberen!

Een aanrader!

Mooie plek

Peter ,
    13-10-2013

2 nachten daar geslapen samen met mijn vrienden. Het beviel me heel goed. Mooie en schone hotel. Dit geld ook voor de hotelkamers. Personeel is vriendelijk, ze willen je maar al te graag helpen. Even babbelen met de hotel eigenaar, dat doen niet zomaar in Nederland.. Vriendelijke man en staat je altijd te hulp.

Een uitgebreide ontbijtbuffet, zeer smakelijk. Een geweldige chefkok, die een goede smaak heeft vvoorzet koken. Dineren is uitstekend.

Aanrader!

Madaba scoort een 6,9 uit 10, op basis van 15 reviews