Hotel My Hotel Aqaba

JordaniëJordaniëAqaba

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel My Hotel Aqaba voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 27 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 27 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

27 Reviews over My Hotel Aqaba

• 8Piter Veenstra22-12-2011

Prima plek

Prima hotel voor een verblijf in Aqaba. Uitermate vriendelijk personeel dat er alles aan zal doen je een goede tijd te bezorgen. Personeel in de keuken/ restaurant lacht soms zo vriendelijk dat je het bijna niet kunt maken je niet flink uit te leven bij het ontbijtbuffet. Ten tijde van ons verblijf was het erg uitgebreid en erg lokaal. Geen continentaal ontbijtje, maar Jordanees voedsel. Hotelkamer prima; goede bedden, ruime kamer en zelfs BVN op de buis. Ook fijn zwembad op dak van het hotel. Aqaba zelf stelt weinig voor; leuk voor een paar dagen maar voor een pure strandvakantie geen ideale bestemming. Tenzij je genoegen neemt met het liggen op een van de stranden van de grote hotelketens (tip: koop je kaart bij de receptie, scheelt veel geld). De openbare stranden van Aqaba e.o. waren erg smerig; bezaaid met peuken en glas. Hou je van cultuur, dan zit je goed in Aqaba. Prima uitvalsbasis voor mooie tripjes. De Jordanezen zullen alles voor je doen, de mensen zijn erg vriendelijk.

• 8selma 10-10-2011

Zeer prettig hotel

Ook wij zijn het met de vorige gasten eens, dit is een prettig hotel, de kamers waren lekker ruim goed schoon iedere dag schone baddoeken, het eten was ook goed . Kortom een hotel waar het heel goed verblijven is, niet te groot daarom een knusse uitstraling en zeer vriendelijk personeel, wij waren hier twee weken met plezier

• 8Danny11-09-2011

Prima familiehotel

Hotel ligt prima, hoewel aan een drukke straat. Service is goed, vriendelijk personeel. Halfpension niet aan te raden, restaurants zat in de buurt. Zwembad op het dak met schitterend uitzicht! Kamer (wij hadden familiekamer) groot zat. Weinig tot niets aan te merken op dit hotel. Tip voor de excursies: niet via de reisorganisatie boeken. Wij hadden een prima taxichauffeur die ons overal (en voor een christelijke prijs) heenbracht.

• 7Rian15-08-2011

goed stad hotel

Een prima hotel met een goede kamer, prima bedden en badkamer. Het ontbijtbuffet was goed en lekker. Het personeel vas erg vriendelijk. De ligging is centraal, dichtbij het centrum en restaurantjes en op loopafstand van de zee met openbaar strand. Er is een zwembad op het dak met klein terras en uitzicht over de stad. Helaas was het water toen wij er waren heel erg koud.

• 9Dionne13-06-2011

comfortabel en huiselijk

Erg prettig hotel, vriendelijke servicgerichte staf die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Mooie schone ruime kamer. Rustig gelegen en toch midden in de stad. Vlakbij local beach en veel winkels enr estaurants. ht hotelrestauratn was uitstkend. heb zelden zulke heerlijke boterzachte vis gegeten. Complimenten aan de chef. Er is een zwembad Lekker verkoelend . 's avonds wel lekker op het dak zitten

• 8Heidi09-07-2010

Fijn hotel

Tijdens de rondreis door Jordanië 1 nacht in dit hotel doorgebracht. De kamer was de mooiste die we hebben gehad, het uitzicht echter niet. Tsja, je kan ook niet allemaal aan de voorkant zitten natuurlijk. Het eten was prima, mede te danken aan de Engelse manager van het hotel. Met de hele groep hebben wij op het dekterras gegeten, naast het zwembad. Zeer sfeervol! Drankjes waren wel erg duur, zeker de verse jus.

• 8louis nuyts27-03-2010

goed stadshotel

al de reacties van de vorige personen kloppen Mooie kamers inderdaad badkamer niet groot alle dagen verse handdoeken tot mooie figuren gemaakt verbleven op 4 de verdiep Maaltijden goed ,niet enorme keus maar wel verzorgt tegen sommige bufetten in gtotere hotels we verbleven van 19/03/2010 tot26/03/2010 fotos volgen later

• 8Suus en Gerrit13-03-2010

Basic, goede service, vriendelijk personeel.

Het hotel heeft onlangs de naam veranderd en heet nu "My Hotel".

Wij hadden helaas een kamer met uitzicht op een blinde muur, maar je komt toch niet om op je kamer te zitten? Verder was de kamer ruim genoeg met goede voorzieningen als waterkoker, koelkast, tv etc.. Over de douche ook niet te klagen: Altijd heet water en goede straal. Het zwembad op het dak was vrij klein, maar koud genoeg om even af te koelen. het uitzicht vanaf het dak was geweldig!

Verder was het midden in het centrum met alles op loopafstand. Ook in de winkels vriendelijke mensen en absoluut niet opdringering. Ook veelal vaste prijzen dus geen "gedoe". Al met al is Aqaba voor herhaling vatbaar en het hotel ook!!!

• 7Elly en Ruud19-02-2010

goed hotel

Goed hotel, vlak bij winkels en restaurantjes,. Wij hadden half pension geboekt maar dat hoeft niet perse want je kunt in de omgeving prima eten. Is ook vertrouwd, leuk is het om in een van de lokale restaurantjes te gaan eten. met zijn tweetjes hebben wij al gegeten voor 2,30 euro.Ontbijt was goed in het hotel, wel weinig keuze in vleeswaren, verder voldoende en het werd ook steeds goed aangevuld. Bediening erg vriendelijk.De kamer werd iedere dag prima schoon gemaakt en werden er van badhanddoeken de mooiste dingen gemaakt.Kamer op 5e verdieping geeft een mooi uitzicht op de zee, wij kregen een suite aangeboden die extra ruim was, heerlijk.Voor ons de volgende ker weer Jordanian suites (My Hotel)

• 9roland schut15-02-2010

beter dan verwacht

afgelopen januari even de zon opgezocht. vanwege een krap budget een goedkope reis geboekt. Zelfs met mij meest kritische blik kon ik weinig negatiefs aanmerken op dit hotel. mooie ruime kamers, vriendelijk personeel dat niets uit is op fooitjes. prima ontbijt ook. het zwembad op het dak stelt idd niet heel veel voor (en onwijs koud water) maar wel genoeg bedden vanwege de rustige periode. het centrum is om de hoek met genoeg leuke restaurantjes. owja. Twijfel niet om een auto te huren. is ons heel goed bevallen en geeft je alle vrijheid om naar petra en wabi rum te rijden. al met al een topvakantie voor 360 euro! (8 dgn icl. ticket)

Hotel My Hotel Aqaba info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar