Hotel Mina

JordaniëJordaniëAqaba

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Mina voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 4 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Mina

• 8grzegorz/katarzyna21-11-2017

Swietne miejsce jak najbardziej polecam:)

Bardzo fajny hotel swietna obsluga wszedzie blisko...moze nie jest to 5 gwiazdek..ale naprawde nie ma do czego sie doczepic:)

• 7Remi en Diane10-03-2014

Eenvoudig, maar degelijk

Hotel Mina is ideaal gelegen tussen het oude stadsgedeelte en de nieuwe hotelwijk en op 200m afstand van de zee. Het personeel is heel vriendelijk, hulpvaardig en spreken vlot engels. De kamers zijn ruim en netjes. Het eten is in keuze wat beperkt maar wel lekker bereid.Het zwembad is wat verouderd en er zijn weinig ligzetels beschikbaar.Op het dakterras is er een bar met een prachtig uitzicht op de stad! Een aanrader!!

• 8Kim06-08-2013

prima hotel

Wij zijn hier één nacht geweest, mooie kamers... 'S avonds in de buurt iets gaan eten. Zitten leuke tentjes! Daarna boven op het daktarras gezeten. Mooi uitzicht! Ontbijt was goed, veel keuze.

• 7Veronica30-04-2012

Het kan er mee door

Wij verbleven tijdens onze rondreis door Jordanië 2x in dit hotel. De eerste twee dagen dat we hier verbleven waren we niet zo blij met onze kamer. De badkamer was krap en het uitzicht was niet zo. Het eten was wel oke maar niet echt bijzonder en bij drukte kon het personeel het absoluut niet aan, veel eten was op en er waren geen glazen en kopjes meer. De laatste 2 dagen kregen we een compleet andere kamer met een mooie ruime douche en prachtig uitzicht. Het zwembad is klein en koud maar wel schoon. Dus prima voor verkoeling. Handdoeken worden iedere dag verschoond alleen toiletpapier wordt slecht aangevuld. Lakens waren al niet schoon bij aankomst. Al met al wel een prima hotel voor enkele dagen, ik zou het niet aanraden als je langer in Aqaba wil verblijven. Ligging is overigens wel prima, paar minuten lopen van het strand en midden in de stad.

Hotel Mina info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar