Hotel Marina Plaza

• Sauna

59 reviews over Hotel Marina Plaza

• 4haemers derycke07-03-2017

teleurstelling

all in is er geen .Ik denk 90 % russen.Geen verwarmd zwembad.Met wat geluk kussen op uw zetels idem voor frisdrank,en een 2 ster ipv 4 ster .Maar mensen die er werken zijn wel super vriendelijk.

Gereisd met partner in februari 2017

• 7rood roosje05-10-2013

LEUK hotel maar geen lift!!!

Ons reisje was spijtig genoeg niet zo fantastisch aangezien we op dag 2 ziek zijn geworden misselijk enorme maag- en darmpijn. We hebben de dokter moeten laten komen deze was ook enorm duur95Euro!

De excursies hebben we met taxi gedaan en eerlijk gezegd ookal spreek je een prijs af met de chauffeurs op het einde van de rit willen ze meer!!!!

Vriendelijke mensen!

Ik had meer verwacht van jordanie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 7Patrick26-09-2013

All in formule is teleurstellend en duur

Positief : goede ligging, goede room service, vriendelijk personeel (vooral chef keuken) en wat betreft eten : patiserie héél goed, evenals de snacks zoals kip nuggets en hamburgers. Ook de zelfgemaakt Ice Tea aan de Corner bar is lekker. Negatief : All in formule is af te raden, stelt weinig voor en erg duur. Cola, fanta etc zonder prik, wijn smaakt slecht. Voor al de rest betaal je. Animatie is enkel aquagym. Na 22u komplete stilte, zelfs geen zacht achtergrondmuziekje. Ga slapen lijkt de boodschap want totaal niets meer te doen. Eten vond ik persoonlijk niet slecht maar te weinig gevarieerd. Conclusie : 4 sterren is op het randje, hotel zeker aan te bevelen voor gezinnen met kinderen of senioren die om 22u graag in hun bed liggen. Niet aan te bevelen voor (jonge) koppels omdat men zich er na 22u gewoon verveelt, gewoon niets van animatie of activiteiten hetgeen men toch graag beleeft op vakantie. We moesten onze smartphone gebruiken voor wat muziek, toch wel jammer.

Gereisd met partner in september 2013

• 1dirk.de.block12-09-2013

dit nooit maar dan ook nooit meer

slechtste hotel al ooit meegemaakt twee houten stalletjes doen dienst als bar azeatische meisjes bedienen dik tegen hun zin. zwembad voor kinderen zo klein al in formule pure diefstal water uit kantoor bidons, spuitwater niet te krijgen enkel grote flessen 7 up, lauwe rode wijn en pisserige azijn witte, wil je een cola of tonic of fanta,een vers fruitsapje alles te betalen. bestel je een cocktail of bv een gin tonic betaal je voor de gin en nog eens voor de tonic,alle dagen stoverij van geit of kip,een ijsje ook voor dessert vergeet het, laat je niet vangen door deze onbeschofte uitbaters en boek een hotel er naast. Marina plaza shit een nachtmerrie

Gereisd met vrienden in september 2013

• 7Vivienne12-08-2013

Een paar dagen is lang genoeg.....

Keurig hotel ver van Aqaba zelf. Veel Jordaniërs in het hotel waardoor het bijna onmogelijk was een tafel voor het ontbijt te krijgen. Ontbijt aanbod was meer dan goed. Stuitend dat gasten de borden overvol beladen en bijna onaangetast achter laten terwijl een paar km verder op de mensen het goed kunnen gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 6stephanie09-08-2013

Rustig hotel....

Heel rustig hotel.... qua animatie is er alleen maar een half uurtje aerobic, geen muziek aan het zwembad....

geen variatie in het eten.... altijd het zelfde....

personeel was wel heel vriendelijk...

allemaal trappen, geen lift... dus niet echt aan te raden voor kleine kinderen en buggy's.... het kinderzwembad ligt ook een ganse dag in de zon terwijl 'het grote zwembad' laat op de middag in de schaduw komt....

Gereisd met partner in juli 2013

• 9andré26-04-2013

Aanrader maar ver gelegen van Aqaba

eerdere beoordelingen kloppen allemaal. Nog steeds goed hotel (wel geen lift ) , Het eten zeer afwisselend , was beste van gans onze rondreis. Rustig.s'avonds niks te doen dus wie weekje wil rusten, no problem. buiten zitten om te eten zijn maar weinig zitplaatsjes.Drank duur , maar op andere plaatsen in Jordanie zoals Amman ist nog duurder ( Jordanie is geen goedkope reisbestemming ) en ja je dient nog steeds 20JOD te betalen om land te mogen verlaten.
    In April was temp +/- 23 gr

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Rosanne02-01-2013

we komen zeker terug....!

Een heerlijk hotel voor wie gewoon een weekje wil genieten van Jordanië of van daaruit naar Petra of Wadi Rum wil. De keuze aan eten is beperkt, maar alles is heel lekker klaargemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en niet uit op fooien.Soms vonden we het zelfs jammer dat er geen tip box stond om een fooi te kunnen geven.De kamers zijn netjes en worden elke dag schoongemaakt.Kortom, als de kans zich voordoet zijn we terug weg!

Gereisd met partner in december 2012

• 8anneke14-03-2012

Het hotel ligt 15 km zuidelijk van Akaba.

Een goed hotel, met zeer vriendelijk personeel. Ze willen het de gasten echt naar de zin maken. Wij hadden geboekt logies/ontbijt. p.p. betaal je dan 20.00 dinar voor een maaltijd, met 6.00 dinar voor 1 glas wijn. Dus mijn advies is; boek h.p. Er is geen lift, maar dat vonden wij geen probleem, want we hadden kamer 1312 met uitzicht op het zwembad en de zee. Wel veel lawaai in de morgenuren van het verkeer.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Katrien Hermans28-02-2012

Leuke gezinsvakantie met prachtige uitstappen

Ideaal om tijdens de winter de batterijen even op te laden. Overdag soms 25°, 's avonds vaak zeer koud. Tala Bay is mooi, maar zeer rustig. Niet aan te raden aan mensen die graag uitgaan of shoppen. Goede uitvalsbasis naar Petra en Wadi Rum. Uitstappen zijn wel duur. Met 2 kinderen (van 1,5 en 3,5) verkozen we beide trips met taxi te doen. Dit kwam zelfs goedkoper uit dan wagen te huren, en was flexibeler dan met de bus te gaan. Inkom Petra bedraagt wel al 50 JOD (55€) pp. Hotel was gezellig. Kamers standaard qua inrichting. Zeer (kind)vriendelijke bediening. Grootste pluspunt waren de verwarmde zwembaden. Grootste minpunt de dure pintjes bier (+/- 6€ voor halve liter en bovendien Amstelbier! Prijzen frisdrank en snacks (spaghetti en hamburgers ed zijn te vergelijken met Belgische prijzen) Het eten in het restaurant was prima voor ons, veel groenten, kip-, schaap- en visgerechten. Ruime keuze pasta's en ook lokale gerechten. (weinig runds- of varkensvlees, weinig frieten)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen