Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag38°26°
9,7

18 reviews over Hotel Kempinski Aqaba in het Nederlands

Niets op aan te merken!!

bjmven
22-1-2014

Geweldig hotel waarop niets valt aan te merken. We hebben behoorlijk veel gereisd en goede hotels gezien maar dit hotel overtreft alles! Pure verwennerij door ontzettend aardige mensen!!

Gereisd Met partner in januari 2014

Fantastisch hotel in het centrum van Aqaba

Marco
7-1-2014

Geweldig design hotel met een fantastische staf. De ruime kamers zijn geheel wit, met een "doorkijk" badkamer naar de rode zee en, afhankelijk van je kamer, de kust van Eilat. Ontbijt buffet is erg goed verzorgd met een ruime keuze. Door het gehele hotel is er gratis wifi, op de kamer hadden wij alleen op het balkon verbinding. Voor reizigers die houden van luxe en een prima verzorging, is dit HET hotel van Aqaba

Gereisd Met partner in september 2013

tophotel,niks aan te merken !!

andre francq
5-12-2013

inrichting,minimalistisch,is knap!ook restaurants zijn top (dranken vrij duur).de service is onberispelijk.voor herhaling vatbaar !

Gereisd Met partner in oktober 2013

A Decicated hotel !!!

Jan Diebels
13-3-2013

Veruit het beste hotel hier in Aqaba, direct aan het water. Niet het goedkoopste hotel (vooral alcoholische dranken zijn erg prijzig), maar wat een topservice en fantastische keuken. Als je het kan betalen,zeg ik: DOEN !!

Gereisd Met partner in maart 2013

Beste hotel ooit verbleven

John Putzeys
      25-7-2012

Grandioos hotel De keuken is voortreffelijk rustig een echt 'luxe'resort om volledig tot rust te komen.

Gereisd Met partner in juni 2012

Prachtig hotel, super service, geweldige keuken

sunseeker
      16-3-2012

Maart 2012 een week doorgebracht in dit hotel. Het is zonder overdrijven een fantastisch hotel direkt aan het strand van Aqaba. De kamers zijn mooi, schoon en hebben allemaal zeezicht. Wij hadden een fantastische suite, maar hebben kort voor vertrek een standaard kamer gezien, ook deze was meer dan oké. Alle kamers worden minimaal een keer per dag schoongemaakt. Vooral de turn down service in de avond is een heerlijke luxe. Het eten is van zeer goede kwaliteit, niet massaal, creatief en van een hoog niveau. Ook lunchrestaurant serveert een goede kwaliteit. Het meest bijzondere aan het hotel is nog de geweldige service, zelden zo ervaren. Echt een aanrader, je hebt het gevoel dat ook het personeel van het hotel er alles aan doet om jouw vakantie zo fijn mogelijk te maken. Prijs/kwaliteit is meer dan oké, hoewel de alcoholische dranken redelijk aan de prijs zijn, maar dat weet je in 5 sterren hotel in een Islamitisch land.

Gereisd Met partner in maart 2012

topper!!! super hotel!!! superland!!!

stijn ppeltans
      22-9-2011

super hotel!alles dichtbij,en meer...is te kort voor woorden!!!!meer info,ben bereikbaar! :-)

Gereisd Met partner in september 2011

Beste hotel in zijn klasse.

Patrick Hermans
      16-9-2011

Wij hebben een week verbleven in hotel Kempinski in Aqaba. Volgens ons is het het beste (design)hotel waar we tot nu toe verbleven hebben en zeker het beste 5*. Eigenlijk is er weinig of niets aan te merken op dit hotel. Het eten is een Michelin-ster waardig, de kamers zijn subliem, het personeel is uietermate vriendelijk en gedienstig en je wordt er werkelijk op allem manieren in de watten gelegd. Het hotel kent ook een Deutsche Gründlichkeit waarop niets op aan te merken valt. Kortom een klassehotel zonder meer met prachtig zwembad, lobby, bar, restaurant met zicht op zee, enz... Het enige kleine minpuntje is dat het weliswaar zicht heeft op de zee maar er regelmatig een vrachtschip voor de kust ligt aangemeerd gezien de haven in de buurt is. Families met kinderen kiezen beter voor een ander hotel gezien het eigenlijk afgestemd is op volwassenen en de gasten en de uitbaters prijs stellen op enige rust aan de zwembaden. Eten doe je best buitenshuis wegens nogal duur.

Gereisd Met partner in Sat Sep 03 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tophotel met klasse !

Steven
      4-8-2011

Wij hebben daar twee weken verbleven; eerste week was heel druk met zeer rumoerige bezoekers, naarmate de ramadan naderde werd het kalmer. Veel Filippino's die ons bedienden, maar dit waren stuk voor stuk "schatjes" die jammer genoeg vaak afgeblaft werden door de Arabieren. Wij hadden een junior-suite met frontaal zeezicht en zeezicht terwijl je onder de douche staat. Keuken voortreffelijk! Ontbijt was zzer uitgebreid en je werd steeds bij de naam genoemd wanneer je het restaurant binnenkwam. Ook iedereen op het strand zzer vriendelijk. Ligging is ook zeer centraal! Een aanrader!!

Gereisd Met partner in juli 2011

Aanrader als je van luxe en rust houdt

Wij
      3-8-2011

Wandelen buiten het hotel is niet aan te raden, je wordt lastiggevallen door taxi chauffeurs en je voelt je niet erg veilig als westerling.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

• Kleur van het strandLicht
      • Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kempinski Aqaba in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kempinski Aqaba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.