8,2

We hebben een aantal aanbieders voor InterContinental Aqaba voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel InterContinental Aqaba in het Nederlands

Mooi hotel

Nathalie
21-6-2015

Hoi iedereen

Intercontinental is zeker een goed hotel om er 2 weken te verblijven. Het eten gaat zeker niet vervelen, iedere dag wordt er wel iets anders vers klaar gemaakt.

Wat betreft de bediening, dat vond ik wat minder. Het duurde een eeuwigheid voordat het personeel de tafels kwamen afruimen, ondanks we maar met een tiental in het restaurant waren met het diner.

Wat betreft excursies, Petra vonden mijn vriend en ik niet zo spectaculair dan dat we verwacht hadden, maar Wadi Rum daarin tegen, dat was zeker en vast de moeite waard. Een leuke excursie, ook met kinderen.

Groeten Nathalie

Gereisd Met partner in juni 2015

geweldig hotel!

zoe
28-7-2014

Wij hebben hier is als koppel een week gelogeerd. Super goed hotel, heel vriendelijk personeel,verzorgd&zeer proper. Groot&mooi zwembad! Het stadje aqaba was niets voor ons! Het was er vies&vuil,ze kwamen bedelen&we werden door iedereen "aangegaapt".

Gereisd Met partner in juni 2014

Prima accommodatie

Jeroen
24-6-2013

Prima, compleet hotel! Kamers zijn verzorgd, vriendelijk personeel, eten (buffetvorm) wat je er van kunt verwachten. Volop mogelijkheden om excursies te ondernemen. Intercontinental als hotel, de stad Aqaba en het land Jordanië ... zeker een aanrader! :) Enigste min vonden we de prijzen van drank in het hotel, deze waren fors aan de prijs, maar verder ... niets te klagen :)

Gereisd Met partner in juni 2013

Echt geen aanrader

tybaert loic
28-7-2012

Bij aankomst was er al meteen een probleem over een derde volwassen bed. Dit was er eerst niet en bleek toen het eindelijk kwam dat het een houten plank was met een dun matrasje op. Na 4 dagen kwam er een oplossing mits een fikse opleg, want het hotel zag geen probleem om een volwassene 2weken te laten slapen in een bed van 1m80 Bediening overal is zeer vriendelijk Housekeeping vult niet aan wat er moet aangevuld worden en verteld ons na een 3e telefoon voor een rol toiletpapier dat we maar altijd moeten bellen als er iets niet is, nu denk ik wel dat u in een hotel van dit kaliber mag verwachten dat iemand nakijkt of er nog toiletpapier,douchegel,... is en dat men hier niet om zou moeten smeken. Voorts is het hotel laks in de handhaving van regels met als gevolg dat er een niet te overziene chaos is. Kinderen die op fietsjes rondrijden in het restaurant, mensen die ondanks het verbod om eten van buitenaf mee te nemen heel ostentatief pizza eten en al hun rommel achter laten in de lobby

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Mooi goed gelegen hotel

Nuyts Ingrid
18-11-2011

Het hotel is goed gelegen en de kamers zijn zeer mooi. Vriendelijke bediening. Het eten was de eerste 2 dagen niet zo goed maar na een reclamatie bij de hostess van touroperator was het veel beter. Enkel de laatste dag was het niet goed maar er was een ander feest in het hotel en dat ging waarschijnlijk ten koste van ons. Strandwandeling is niet mogelijk want tot in het water is er een afbakening. Het is wel een duur hotel. Voor een cola betaal je 3,2€ en voor een biertje 7,3€. Als je weet dat een blikje cola buiten het hotel 0,3€ kost...

Gereisd Met partner in Sun Nov 06 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

topvakantie op verrassend en veilige bestemming

Annemiek en Edwin
9-10-2011

Een mooi luxe hotel, overal voorzien van airco. Buiten 40 grdn, dus je krijgt een warme föhn op je af als je naar buiten gaat. Vriendelijk personeel, mooi privéstrand aan een rustige baai met 4 ligbedden per tentje, zodat je op t heetst van de dag het goed uit kunt houden. Elke dag schone nieuwe handdoeken met elk een flesje gekoeld water.

Keuze uit 2 restaurants en 2 barren- eettentjes met halfpension. Een goed buffetrestaurant met veel keus uit Westerse gerechten, alleen deze was een paar keer dicht 's-avonds, zonder aankondiging. Jammer. Mogelijk door het beperkte aantal toeristen vanwege de situatie met buurland Syrië.

Veel moslima in burkini in het zwembad en zee. Das was apart zo mee te maken.

Mooie uitstapjes naar Petra, Dode Zee en Wadi Rum. Excursie naar Dode Zee was niet zo spannend. 3,5 uur heen in de bus naar een hotel aan de noordzijde van de Dode Zee. Paar uurtjes daar vertoeven en toen weer terug.

Aqaba een klein leuk stadje met een groeiende toeristische kern.

Gereisd Met partner in september 2011

We gaan terug!

Ilse
11-1-2011

Hotel en Aqaba zijn ideaal tijdens de kerstvakantie. Verwarmde zwembaden voor de kids en mooi gevarieerd buffet.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

reuze goed hotel

Leo Klerks
29-12-2010

reuze goed hotel. Vriendelijke bediening. Hebben zelfs nog contact met werknemers.

Gereisd Met partner in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ok maar niet 100% top

Roeselare
14-11-2010

Doel van onze reis : rusten en batterijen opladen en dat is zeker gelukt in dit hotel. Het personeel is supervriendelijk, de kamer was proper en het eten was lekker en voldoende afwisselend. Gelukkig heeft dit hotel een breed privé-strand want ik vond het zwembad te klein, je kan er ook helemaal geen baantjes zwemmen. Ik was geschokkeerd door de moslim-vrouwen die met lange jurken en sluiers in het zwembad zaten. Dit zie je bvb niet in Turkije wat ook een moslimland is. In Aqaba zelf valt er niks te beleven, geen leuke winkeltjes. Daguitstap naar Petra moet je zeker doen !

Gereisd Met partner in november 2010

niet meer in dit hotel

fam oostens
4-10-2010

Het hotel is "zeker" geen 5 sterren waard, wij hadden kamer met balkon, daar kon je niet op wegens overvloedig duivenuitwerpsels over de ballustrade en stoelen. Als we s'mogens gingen ontbijten moesten we eerts de poezen wegjagen die op de stoelen zaten , ik hou wel van poezen , maar niet van het kattehaar dat ze achterlaten , de kussens zagen er dan ook vies en vuil uit. De deur die naar het zwembad leidt is volluit smerig.

De kamers waren echt niet proper, ik heb onze kuismeneer zien poetsen en dames, je haar komt ervan naar boven !!!!

Het personeel is vriendelijk en het eten is echt lekker dus dat is het enige positieve dat ik erover kan vertellen , de ligging is misschien ook nog een pluspunt. IK dacht dat het hotel minstens 20 jaar oud was , bleek het "slechts" 5 jaar te bestaan.

Gereisd Met partner in september 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterContinental Aqaba in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterContinental Aqaba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.