Hotel Grand Swiss Belresort Beach Talabay

74 reviews over Hotel Grand Swiss Belresort Beach Talabay in het Nederlands

Fantastich

Breggina
9-4-2018

Wat een geweldig hotel, ik had recensies gelezen die niet goed waren maar daar klopt NIETS. Na.

Schone kamers, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant als op het strand. Iedere dag een fantastisch buffet ofwel bij ontbijt als bij lunch en diner.

Drie keer per dag gaat er een shuttel bus naar Aqaba.

Ik raad dit hotel echt aan, klasse.

geen reactie van reisorganisatie op deze klacht!

Dany Van Wonterghem
9-5-2017

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig! Zelfs geen 3.zie bijgevoegde klacht aan reisorganisatie:

Beste Hilde en team van reisorganisatie'

Voor de eerste keer hadden we een reis bij jullie geboekt naar aanleiding van vele goeie commentaren van kennissen en vrienden.

Echter , zijn wij erg teleurgesteld in deze reis en dat wilde ik toch graag melden.

Zowel wat betreft het hotel,als de inbegrepen uitstappen .

Bij aankomst rond 2 uur 's nachts werden we afgezet aan het hotel door iemand van Imagine.

Die wist enkel,te vertellen dat we voor de uitstap om 8 uur moesten klaar staan en was weg.En dan werden we door het hotel wel wat aan ons lot overgelaten. We kregen onze sleutel en daar stonden we dan. We zagen niet naar waar we moesten en liepen allemaal wat in het wilde weg. Na een tijdje kwam er iemand van het hotel voorbij. Die heb ik aangesproken en die heeft iedereen dan naar de kamer gebracht.

Alles in het hotel verliep chaotisch. Bij het ontbijt moesten we wel een kwartier wachten eer er iemand koffie of tee kwam brengen. Zo ook bij het avondeten was het ellendig lang wachten om,drank te kunnen bestellen.

Als je iets later kwam ontbijten was er bvb geen boter meer en werd die ook niet meer aangevuld. Evenals andere gerechten.

Ook bij het avondeten was dat zo, kwam je rond 19.00 uur dan mocht je niet binnen vanwege te druk en kwam je een uur later dan was er bijna niets meer. Enkel nog saus in een pot, zonder vlees. Er was hoofdzakelijk kip, verder niet veel anders gezien.

De keuken en de bediening was zeker geen 5 sterren waardig. Ze hanteerden wel 5 sterren prijzen voor de drank.

Het is een mooi hotel qua gebouwen maar totaal niet onderhouden.

Onvoldoende ligbedden in erbarmelijke staat, versleten en zo vuil, nog nergens gezien.

Het zwembad was mooi maar werd gekuist van 10 uur tot 14 uur. Tot dan kon er niemand in het water.

Onze kamer was vrij in orde maar andere leden van de groep hadden daar ook vele klachten.

Het verwondert me dat jullie geen evaluatieformulier naar jullie klanten sturen. Hoop dat de andere groepsleden de klachten van de kamer melden.

Ze zeiden me wel dat ze zoiets nog nooit hadden meegemaakt.

Ik denk dat wij voor het hotel een Radisson prijs hebben betaald maar het hotel met zogezegd andere naam Bell Suisse Resort is nog geen 3 sterren waard. Dit kunnen jullie toch niet laten gebeuren! De prijs klopt niet met de kwaliteit!

Dan wat betreft de uitstappen, de hoofdreden van onze boeking.

Ik,las in jullie brochure over Petra en de 900 trappen naar het klooster en ik was verkocht.

Dus ik,vroeg tijdens de lunch aan de gids wanneer we nu naar het klooster gingen en die vertelde dat het onmogelijk was om met zo'n korte

Excursie de trappen te doen.

De volgende dag naar Wadi Rum hebben we bijbetaald om de natuurlijke brug te kunnen zien want zover ging die excursie ook niet.

Achteraf hebben we van mensen die met touroperator waren , gehoord dat zij wel de trappen konden doen maar zij vertrokken 1 uur vroeger en waren 2 uur later terug dan wij. Ook Wadi Rum was met natuurlijke brug inbegrepen.

Zij hebben ook de mogelijkheid gekregen om bij de hostess van touroperator een excursie naar de dode zee te boeken. Zij waren er voor 2 weken en de mensen van de groep voor ons zijn toen met hen mee kunnen gaan. Ik,kwam dat pas te weten toen het al te laat was om nog iemand van touroperator te bereiken. Nogmaals zeer teleurgesteld.

Zo een reis maak je geen 2 keer en ik heb het gevoel dat ik veel gemist heb en bovendien teveel heb betaald voor wat ik heb gekregen,.

Ik,had verwacht dat jullie een vertegenwoordiging zouden hebben in het hotel zodat we daar met alles terecht konden. Dit strookt helemaal niet met wat ik altijd gehoord heb over jullie. Er was eigenlijk totaal geen begeleiding.

Maximaal 3 sterren waard.

Peter DL
17-3-2017

Is nu overgenomen door Grand Swiss-Belresort Beach TalaBay.

Het eten is typisch Jordaans en dat is het meest positieve dat er kan gezegd worden van dit hotel.

Op het eerste zicht zou je zeggen dit is een mooi hotel maar als je verder kijkt zie dat de gebruikte bouwmaterialen volgens mij geen eerste keuze waren. Bijvb poreuse betegeling in de douche.Gevolg : Schimmel in de douche. Andere kamer gevraagd en dat was toch beter.

De mensen aan de receptie proberen je te helpen maar kunnen blijkbaar niets.

De service in het hotel is ondermaats.

Wat verwacht je als diegenen die je kamer komen kuisen jonge kerels zijn van een 17 jaar. Geen handdoeken op de kamer. Vuile handdoeken worden meegenomen maar er worden geen verse handdoeken gebracht.

In het restaurant worden de tafels worden slecht gedekt en nog veel slechter afgeruimd. Drank (all inclusiv )bij de maaltijd moet je maar zelf gaan halen in een hoek van het restaurant. Bediend in Plastic Bekertjes. All in heel beperkt.

Als je naar Jordanie gaat neem dan zeker een ander hotel.

Niet voor herhaling vatbaar.

Matty Ramondt
26-6-2016

De kamers zijn ruim en mooi, zeker met zicht op zee. Het restaurant is net een kantine, dus erg ongezellig. Het personeel is erg vriendelijk, behalve aan de receptie. Ondanks het feit, dat het er vaak hard waait, zijn er geen windschermen op het strand.

Prachtig hotel met fraaie ligging!

Leo
19-11-2015

Prima hotel met super service.

Prachtige ligging, mooi verzorgd strand en fijne zwembaden.

Kamers zijn netjes en hebben mooi uitzicht op deels complex en deels zee. Nederlandse tv zender op kamer.

WiFi in gehele hotel gratis aanwezig.

Animatie vanuit sport en spel.

Eten is uitstekend met veel keuze. Advies: neem half pension aangezien er geen restaurants in de directe omgeving liggen.

Drankjes in hotel zijn vrij prijzig evenals excursies. Dat is jammer want Jordanië heeft toeristisch best wat te bieden. Advies; contacteer een Engels sprekende enthousiaste Jordaniër die je graag tegen aantrekkelijke prijs per taxi de mooiste plekjes laat zien en veel kan vertellen hierover.

Tip; bezoek zeker ook een keer Eilat net over de grens. Leuk om de verschillen met Jordanië te zien qua volk en land.

Tweede maal en kwaliteit is niet meer top

Familie De Moor
10-12-2014

Vakantieperiode van 14-11-2014 tot 21-11-2014 , weer uitstekend gemiddeld 28°c, maar wel vroeg donker, het was de tweede maal dat we hier verbleven en kwaliteit avondeten wat niet meer top tegenover zelfde periode twee jaar geleden. Ook het grote zwembad voor volwassenen was niet meer verwarmd. Bediening aan tafel was uitstekend maar dranken zijn nog altijd zeer duur.

Mooie ligging direct aan zee

r_teekens
8-12-2014

Het Hotel ligt direct aan zee. Zwembaden zijn schoon maar wel aan de frisse kant. Kamers zijn ruim en goed ingericht. Het ligt wel afgelegen. Jachthaven o loopafstand via het strand, alwaar een paar winkels en restaurants. De drankjes zijn ronduit duur. Zelf gekochte drank (jes) zijn niet toegestaan. In het restaurant voornamelijk personeel van de Filepijnen.

Weghalen van je bord gaat soms wel erg snel.

Mooi hotel

Tom
16-10-2014

Mooi groot hotel. Doch merk je dat er slijtage begint te komen (zwembaden,kamers). Hopelijk laten ze het niet helemaal verkommeren want het hotel is momenteel nog heel mooi.

Lekker eten, verzorgde kamers, mooie zwembaden/strand. Zelfs 1 zwembad waar je tot 22h mag zwemmen

Je kunt vanuit het hotel met een shuttle naar Aqaba stad.

Voor te snorkelen kan je je laten brengen naar de japanse tuin. Je kan er zelfs te voet naartoe langs het strand. Hier zijn mooie riffen en vissen te zien. Spijtig genoeg vuil op de bodem dus niet te vergelijken met Egypte.

Geen echt 5 stars hotel

andre beckers
7-5-2014

Na fantastische rondreis nog 3 dagen in Radisson Blu verbleven.

Positief zijn het vriendelijke personeel, het lekkere eten met veel keuze

en mooie zwembaden, prachtig onderhouden tuin

Minpunten zijn zeker, iedere avond douche met enkel koud water, douche

niet al te proper, relatief kleine kamers. Op vrijdag en zaterdag wordt hotel

ingenomen door de locals met hun vele kinderen, gevolg veel rumoer en

lange wachtrijen aan het buffet. Zeer dure prijzen voor drankjes.

Prachtig hotel

Tineke
10-11-2013

Erg mooi hotel met een prima service !

Hotel Grand Swiss Belresort Beach Talabay 8 10 74 .