Hostel Darna Village

7,7

5 reviews over Hostel Darna Village in het Nederlands

Harry
27-10-2017

Het ligt vlak bij het strand, het is er redelijk rustig. Straat oversteken en snorkelen!. Andere hotels zijn of in het drukke Aqaba zonder strand, of zijn dure Resorts, a la Movenpick. Ook erg mooi, maar past niet in ons budget.

Onze kamer had uitzicht op zee, mooie zonsondergang. We hebben 4 x met Darna gedoken, erg relaxed, goed zicht, mooie vissen, een tank, een wrak en een Manta.

Personeel erg vriendelijk, willen alles voor je doen. Schone handoek moet je vragen.

bah

simondeheus
17-5-2013

Kamers zijn ruim en en-suite. De airco functioneerde vaak nauwelijks en soms niet. In een week tijd is de kamer niet schoongemaakt en zijn de handdoeken niet vervangen. Niet gek dat de kakkerlakken vrij spel hebben. Ontbijt is eentonig maar wel ok. Zwembad is prima. Ligging lekker vlakbij het strand.

nagyon barátságos, családias hely.

Sétáló János
4-3-2011

Mindenkinek ajánlom, igazán szép hely, a tulajdonosok nagyon kedvesek. Igazán otthon éreztem magam.

Aan zee, buiten Aqaba

Marieke
31-10-2010

Darna village is een heerlijk hotel om te verblijven na een rondreis door Jordanie. Het ligt aan zee, gescheiden door een weg. Er is een zwembad.

Alles is ongeveer anderhalf jaar oud, dus de kamers zijn redelijk nieuw.

Het hotel wordt gerund door een vader en zijn zoons. Ze waren de eerste dagen stug en niet zo vriendelijk. Naarmate je er langer bent, kunnen ze je meer waarderen en zijn ze een stuk vriendelijker. Het eten is niet heel bijzonder, maar voor een lekkere lunch kun je naar het naastgelegen hostel gaan.

Kortom, een heerlijk hotel om een paar dagen van de zon te genieten!

Mooie plek vlak bij het strand

Jouktje
20-7-2009

Hotel Darna village in Al Aqaba is een spiksplinter nieuw hotel met een enthousiaste leiding!

Kamers zijn mooi en erg ruim, ook ruime badkamer en alles brandschoon!!

Lekker zwembad, kortom: Doen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Darna Village in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Darna Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Darna Village scoort een 7.73 uit 10 op basis van 5 reviews.