Hostel Darna Village

JordaniëJordaniëAqaba

We hebben een aantal aanbieders voor Hostel Darna Village voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 5 reviews

7.6GoedScore uit 5 reviews

Hostel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hostel infoTonen op kaart

5 Reviews over Darna Village

• 9Harry27-10-2017

Het ligt vlak bij het strand, het is er redelijk rustig. Straat oversteken en snorkelen!. Andere hotels zijn of in het drukke Aqaba zonder strand, of zijn dure Resorts, a la Movenpick. Ook erg mooi, maar past niet in ons budget. Onze kamer had uitzicht op zee, mooie zonsondergang. We hebben 4 x met Darna gedoken, erg relaxed, goed zicht, mooie vissen, een tank, een wrak en een Manta. Personeel erg vriendelijk, willen alles voor je doen. Schone handoek moet je vragen.

• 2simondeheus17-05-2013

bah

Kamers zijn ruim en en-suite. De airco functioneerde vaak nauwelijks en soms niet. In een week tijd is de kamer niet schoongemaakt en zijn de handdoeken niet vervangen. Niet gek dat de kakkerlakken vrij spel hebben. Ontbijt is eentonig maar wel ok. Zwembad is prima. Ligging lekker vlakbij het strand.

• 10Sétáló János04-03-2011

nagyon barátságos, családias hely.

Mindenkinek ajánlom, igazán szép hely, a tulajdonosok nagyon kedvesek. Igazán otthon éreztem magam.

• 8Marieke31-10-2010

Aan zee, buiten Aqaba

Darna village is een heerlijk hotel om te verblijven na een rondreis door Jordanie. Het ligt aan zee, gescheiden door een weg. Er is een zwembad. Alles is ongeveer anderhalf jaar oud, dus de kamers zijn redelijk nieuw. Het hotel wordt gerund door een vader en zijn zoons. Ze waren de eerste dagen stug en niet zo vriendelijk. Naarmate je er langer bent, kunnen ze je meer waarderen en zijn ze een stuk vriendelijker. Het eten is niet heel bijzonder, maar voor een lekkere lunch kun je naar het naastgelegen hostel gaan. Kortom, een heerlijk hotel om een paar dagen van de zon te genieten!

• 9Jouktje20-07-2009

Mooie plek vlak bij het strand

Hotel Darna village in Al Aqaba is een spiksplinter nieuw hotel met een enthousiaste leiding! Kamers zijn mooi en erg ruim, ook ruime badkamer en alles brandschoon!! Lekker zwembad, kortom: Doen!!

Hostel Darna Village info

Facilities

• HuisdierenBeschikbaar
  • AirconditioningBeschikbaar

Room facilities

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij