Hotel Captain Desert Camp

Hotel Captain Desert Camp

We hebben een aantal aanbieders voor Captain Desert Camp voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Captain Desert Camp in het Nederlands

Fantastiscxhe ligging.

H. Grajales Restrepo
3-10-2010

Wow wat een ligging heeft deze accommodatie ( vooral 's avonds ). Het ligt midden in de woestijn. Je slaap in tentjes. Je deelt toilet en douche. eten was heerlijk. In de avond bij het kampvuur werd er muziek gemaakt en kon je heerlijk wat drinken.

Gereisd Met vrienden in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Captain Desert Camp in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Captain Desert Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.