Hotel Bedouin Garden Village

Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
Hotel Bedouin Garden Village
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bedouin Garden Village voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Bedouin Garden Village in het Nederlands

Indien je dit hotel uitkiest om te gaan snorkelen is dit een ideale ligging. Het hotel is gelegen langs de kustweg van Aqaba ( +/- 12 km ) naar de zuid kust, in een groepje van 3 hotels, juist ver genoeg van de kustweg om er geen lawaaihinder van te ondervinden. Vlak voor de kust ligt een van de mooiste snorkelgebieden ( Japanease Garden, Gargon 1-2, Seven Sisters. Men komt het hotel uit, steekt de straat over en men is op het openbare strand waar je de zee ingaat en kunt snorkelen langs de mooiste koralen van Aqaba, geen verplaatsin per boot nodig.

Het hotel heeft een goede doch beperkte keuken met een stevig ontbijt zonder veel variatie ( het eitje gekookt of omelet ).

De kamers zijn proper maar sober ingericht ( bedden van goede kwaliteit, nachtkastje en kast, plafondventilator en goede airco, stortbad en lavabo met koud en warm water en wc ).

Verwacht geen room service doch alles wat je vraagt wordt uitgevoerd.

Een hotel met veel individuele vrijheid en een zeer relaxte sfeer.

Geweldig hotel aan de Rode Zee

S. de Weerd
10-12-2010

Een fijn hotel met een hele relaxte sfeer. De kamers zijn voor Jordaanse begrippen prima in orde. Schoon en voorzien van plafondventilator en airco, die het beide doen. TV is ook aanwezig. Een kluisje ontbreekt, maar daarvoor kun je bij de receptie zijn. Er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad. Eten en drinken (geen alcohol) is de hele dag te bestellen en is super lekker. Veel gelegenheid om ook in de schaduw te relaxen. Op het dak zijn een aantal slaapplaatsen in de buitenlucht met een dak voor de zon en regen. Snorkel- en duikbenodigdheden zijn te huur. Al met al is dit hotel een aanrader.

mooie south aqaba beach bedouin garden village

atallah
19-11-2009

very good place to saty and relax close of aqaba south beach .good food , clean , quiet , very friendly staff.

heerlijke relaxplek

Wilma
18-11-2009

Buiten de drukte van Aqaba city; met zwembad bij het hotel en de zee aan de overkant van de weg.

Ik kom er al jaren graag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bedouin Garden Village in Aqaba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bedouin Garden Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.