Hotel Ziyara Inn

2 reviews over Hotel Ziyara Inn in het Nederlands

Zeer ruime kamers

Yvonne
30-1-2010

2 maal verbleven tijdens rondreis. 30 minuten van het vliegveld.

Ruime en schone kamers. Veelal appartementen. Ligt boven op een heuvel en als je naar de ingang loopt gaat het stijl naat beneden. op 25 meter lgt de supermarkt. Voor 5 dinar ben je met de taxi naar het shopping centrum!

Ruime kamers

Yvonne
30-1-2010

2 maal verbleven tijdens de rondreis. 30 minuten van het vliegveld!

Het hotel ligt gelegen op een heuevel, om bij de i ngang te komen moet je stijl naar benenden lopen, dus hakken zijn dan geen aanrader. Op 20 meter zit een supermarktje, goede uitvalsbasis als strat en eindhotel van een rondreis. De kamers zijn voornamelijk appartementen en dus zeer ruim van opzet!

Met de taxi, 5 dinar (5 euro), in 10 minuten bij de grote winkelcentra!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ziyara Inn in Amman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ziyara Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ziyara Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.