5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Jerusalem International voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Jerusalem International in het Nederlands

Ouderwets hotel

Marc en Marleen
4-12-2009

De kamer is volgepropt met ouderwetse meubelen en 2 grote bedden, dus heel weinig plaats om uw koffers te zetten. Het restaurant is moderner, eten is goed. Maar soms moet je lang wachten om iets te kunnen nemen; de lepels worden uit de schalen verwijderd en deze gaat men dan afwassen daarna brengt men dezelfde terug. Ligt aan een drukke weg in Amman. Wij verbleven er maar 1 nacht.

Gereisd Met partner in Fri Dec 04 2009 12:24:03 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oud hotel

Marc en Marleen
23-11-2009

Grote kamer, volgepropt met aftandse meubelen, geen plaats om je koffer open te laten staan. Minimaal comfort, we hebben hier slechts 1 nacht verbleven en dat was echt wel genoeg. Eten was oke. Het minste van het minste tijdens onze rondreis door Jordanië.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oud en versleten

jan
22-11-2009

Op onze rondreis door Jordanië was dit echt het laagtepunt. eerst en vooral hadden ze daar onze valies al kwijt gedaan We vonden deze ergens op een andere verdieping De badkamer was erbarmelijk als men een verdiep hoger een bad nam liep het water (vuil) in ons bad stalagtieten hangen aan het plafond. Kakkerlakken op de kamer sober eten verschrikkelijk dure bar en men stroopt U als men met euro's betaald daarbij staat een moskee vlak bij het hotel dus 's nachts om 4:30 uur wordt je wakker met het gezang van de iman

Gereisd Met partner in november 2009

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jerusalem International in Amman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jerusalem International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.