Hotel Golden Tulip Grand Palace

Hotel Golden Tulip Grand Palace

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Tulip Grand Palace voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden Tulip Grand Palace in het Nederlands

2008

redelijk hotel, te weinig liften

foxy
13-10-2008

Schoon en net hotel. Amman is een vrijhandels centrum. Geen belasting en BTW op goederen. Veel drankwinkels in de nabije omgeving wat bevreemdend is in een Moslimland. Ook wisselkantoor en apotheek in de buurt. Als je naar het strand wilt kun je beter naar een 10 km verop gelegen resort gaan. Snorkelen ed is daar mogelijk. Buiten dit belasting vrije gebied is Jordanie behoorlijk prijzig.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Tulip Grand Palace in Amman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Tulip Grand Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.