Hotel Geneva ***

Hotel Geneva ***

Hotel Geneva
6,5

4 reviews over Hotel Geneva in het Nederlands

Fabriek, handig voor een nachtje

Yves, 5-6-2011

Het Geneva Hotel is een routinematige fabriek. Opvang en service matig, men lijkt niet erg geïnteresseerd in gasten. Kamers netjes maar superklein, badkamer goed. Eten (buffet) heel gewoontjes, in Jordanië wel beter gezien. Ook buiten de Ramadan geen glaasje alcohol. Mede door ligging buiten centrum: slapen en wegwezen

Voldoende voor 2 nachten

Kees en Anja Verhoeven, 7-9-2010

We hebben in hotel Geneva in Amman overnacht vanwege onze rondreis in Jordanie. De kamers van hotel Geneva waren schoon, het uitzicht is wat minder. Het hotel ligt aan een drukke straat ver van het centrum, maar toch geen geluidsoverlast. Het eten was er redelijk. Het personeel is er vriendelijk. Helaas door de Ramadan was het niet mogelijk om een pilsje te drinken in het hotel.

Leuk voor een dagmaar niet langer

verhaad & rabia, 22-10-2009

Qua service en mensen prima, volgens Jordaanse gastvrijheid en beleefdheid. Schoon en mooi hotel, ruime nette goed verzorgde kamers. Toch onvoldoende vanwege:

1). Ligt erg afgelegen aan drukke straat (met taxi ben je wel voor 3 euro in centrum)

2). Er is elke dag feest (voornamelijk huwelijken) in het hotel, spectaculair om te zien, maar erg veel geluidsoverlast (tot 4 uur 's ochtends als je pech hebt)

3). Eten is wel erg lekker, maar de bediening is erg chaotisch/slecht (doch erg vriendelijk/beleefd)

Tip: Laat bij aanvang de minibar controleren, hebben ons tot 2x toe iets willen laten betalen terwijl we geen producten uit mini-bar hebben genomen, dus let er op. Na zetten van handtekening echter niets hoeven te betalen hiervoor.

voldoende voor 1 nacht verblijf rondreis

Hannelore Gysel, 18-7-2009

mooi 1 nacht hotel

kamers zijn

klein, sober en verouderde accommodatie

voor Belgen ietsje minder

na een volledig dag

rondreizen een fris pintje ?

vergeet het !!!! AA hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Geneva voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Geneva in Amman, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Geneva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Geneva scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.