Hotel Al Waleed

0Tonen op kaart

2 Reviews over Al Waleed

• 4Rita Loman14-08-2016

Voor 1 nachtje goed, mits je ontbijt meeneemt

Oudbollig hotel, weinig aan gerenoveerd, behalve de badkamer. Deze was moderne en zag er netjes uit. Waarom er een groot raam in de badkamer zit zodat je vanuit de kamer iemand ziet douchen is mij een raadsel. Tijdens de renovatie had dit denk ik wel anders gekund. Het ontbijt in de ontbijtzaal was de deceptie van het hotel. Alleen een lokaal ontbijt, versleten, oud meubilair, vieze broodrooster met nog stukken brood er in. Waar dat brood weg kwam weten we niet, hebben geen normale boterham gezien. Wijk eromheen wordt gerenoveerd, staat veel leeg. Armoedige aanblik. Drie straten achter het hotel staat een supermodern winkelcentrum, met veel eetgelegenheden en luxe artikelen. Vooral in de avond een bezoekje waard, dan is het gezellig druk.

• 7Bert20-11-2008

Goed hotel naast een klasse winkelstraat

Hotel ligt in een wijk die erg onder handen wordt genomen. Een prima stek als uitvalsbasis. Amman heeft verder geen centrum waar je echt zou willen zijn. Om de hoek is een zeer moderne winkelstraat met kledingzaken en een Starbuck's en er is een drankwinkel (voor een lekkere fles Jordaanse wijn) in in dezelfde straat op 80 meter afstand. Geen zwembad, het eten is elke dag min of meer hetzelfde: niet spannend. Wel gratis (wireless) Internet en de hoekkamers op iedere verdieping (muv kamer naast linnenkamer) zijn bijzonder groot. Bedden en overige van prima kwaliteit. Geen slechte keuze.

Hotel Al Waleed info

Veilig betalen met