Jordanië

Reviews over accommodaties in Jordanië

Onvergetelijke herinneringen

Mw layla,
    11-4-2018

de woestijn is een must en vooral Wadi Rum. Het slapen onder de sterren in een bedouine camp is een onvergetelijke ervaring. Beste periode is wel april / mei of sept/oktober/november, daarbuiten is het of koud of erg warm namelijk. Je kunt zoveel doen in woestijn! paardrijden, kamelentoer, jeeptour, hiken. Zarb (een soort BBQ speciaal voorbereid zoals de bedouinen dat doen) onder de grond. Dit zijn verschilende plateau's met vlees, aardappelen en groenten. Daarnaast smaakt bedouinen thee echt heerlijk! Dit is een combinatie van salie en cardamon. Ik ga deze reis nooit vergeten en wil zeker ooit terug! Sommige campen zijn zo luks met eigen bad- en toiletgelegenheid! en ja ook een AC! Je kunt het dus zo duur maken als dat je zelf wilt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Fantastich

Breggina,
    9-4-2018

Wat een geweldig hotel, ik had recensies gelezen die niet goed waren maar daar klopt NIETS. Na.

Schone kamers, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel bij de receptie als in het restaurant als op het strand. Iedere dag een fantastisch buffet ofwel bij ontbijt als bij lunch en diner.

Drie keer per dag gaat er een shuttel bus naar Aqaba.

Ik raad dit hotel echt aan, klasse.

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk verblijf nabij centrum

Margo,
    18-11-2017

Prachtig ingericht hotel op ideale locatie aan de rand van het centrum. Het is een heel groot complex, maar het voelde toch niet heel massaal. Meerdere zwembaden in een mooie tuin. Vooral fijn om je eigen privé strand te hebben en niet elke dag met de bus naar de verder gelegen stranden te moeten. Op de stranden in het centrum ga je niet echt in je bikini liggen. Wel heel sfeervol om daar heen te gaan, vooral het zuidelijke strand waar de terrasstoelen bijna in het water staan.

Er waren wel wat kleine zaken die niet helemaal op orde waren, wat je wel zou mogen verwachten van een 5* hotel met de bijbehorende prijs. Dingen in de kamer die niet werkten of al een tijdje aan vervanging toe zijn. Daarnaast vond ik het jammer dat er niet op het strand bediend werd, terwijl er genoeg mensen rondliepen en het restaurant gelijk naast het strand ligt

Gereisd met partner in november 2017

Mooi hotel

Helga,
    8-10-2017

Onder andere hotels in de Dode Zee was deze de goedkoopste, dus we besloten het te proberen. In feite was de kwaliteit van de service zeer goed voor een 4-sterren hotel. Onze kamer was groot, schoon en met een mooi uitzicht op de zee. Het eten was erg lekker, vers, grote verscheidenheid. Mooie ingang naar de Dode Zee. Wij raden het aan!

Gereisd met vrienden in september 2017

Prima voor 1 nacht

Stella,
    21-7-2017

Locatie is super, spa is top, personeel is erg vriendelijk.

Gratis shuttle naar het strand, let op; veel mensen waren zich niet bewust dat de dode zee naar zwavel ruikt, het stinkt dus enigszins. Hou er rekening mee dan verrast het je niet.

Neem een zwembril mee tegen het prikken in de ogen.

Restaurant is erg lawaaierig (heel hoge plafonds) kamer was brandschoon en perfect verzorgd, uitzicht fantastisch.

In de avond veel Arabische live muziek, dit hotel trekt gezinnen uit Jordanië aan voor een weekend bezoek. Sfeer is goed maar muziek duurt tot middennacht, als je het van te voren weet kun je er rekening mee houden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016