• Type accommodatie

Jordanië

Reviews over accommodaties in Jordanië

Vergane glorie

Hugo, 13-11-2017

Het hotel ligt op ca. 300 mtr. verwijderd van de archeologische bezienswaardigheden en je komt binnen in een bekrompen lounge met receptie. Onze kamer meet ca. 20 m2 en is voorzien van een groot 2 pers. bed met nachtkastjes, 2 stoelen met een klein rond tafeltje, dressoir met koelkastje en satelliet gestuurde flatscreen KTV, koffer boy, klerenkast met kluis, er is geen bureautje. De badkamer is piepklein ca. 2 m2 en had schoner gekund. Verder gratis wifi, tegels als vloerbedekking en de verlichting is voldoende maar het is wel zoeken welke schakelaar voor wat is bedoeld.

Ontbijt: redelijk.

Diner: redelijk.

Ons oordeel: Het hotel is praktisch (geen 5*) omdat het vlak bij de ingang van de Petra kloof ligt. Hou er rekening mee dat er meerdere hotels vlak in de buurt liggen die nieuwer zijn.

Mooi hotel

Helga, 8-10-2017
    Onder andere hotels in de Dode Zee was deze de goedkoopste, dus we besloten het te proberen. In feite was de kwaliteit van de service zeer goed voor een 4-sterren hotel. Onze kamer was groot, schoon en met een mooi uitzicht op de zee. Het eten was erg lekker, vers, grote verscheidenheid. Mooie ingang naar de Dode Zee. Wij raden het aan!

Fantastische ervaring

Bart, 2-3-2017

Vijf uur durende jeepsafari

Eten met de bewoners

Slapen onder een schitterende sterrenhemel

Kortom unieke desert ervaring

Jordanië scoort een 7,5 uit 10, op basis van 382 reviews