Sorteren

Reviews over accommodaties in Jordanië

Heerlijk verblijf nabij centrum

Margo
    18-11-2017

Prachtig ingericht hotel op ideale locatie aan de rand van het centrum. Het is een heel groot complex, maar het voelde toch niet heel massaal. Meerdere zwembaden in een mooie tuin. Vooral fijn om je eigen privé strand te hebben en niet elke dag met de bus naar de verder gelegen stranden te moeten. Op de stranden in het centrum ga je niet echt in je bikini liggen. Wel heel sfeervol om daar heen te gaan, vooral het zuidelijke strand waar de terrasstoelen bijna in het water staan.

Er waren wel wat kleine zaken die niet helemaal op orde waren, wat je wel zou mogen verwachten van een 5* hotel met de bijbehorende prijs. Dingen in de kamer die niet werkten of al een tijdje aan vervanging toe zijn. Daarnaast vond ik het jammer dat er niet op het strand bediend werd, terwijl er genoeg mensen rondliepen en het restaurant gelijk naast het strand ligt

Een mooi verzorgd hotel

Hugo
    14-11-2017

Het hotel ligt volgens ons ver buiten het centrum aan een rustige weg. Je komt binnen in een gezellige lobby met receptie. Onze kamer ligt op de begane grond en meet ca. 28 m2 en is voorzien van een klerenkast, 2 1 pers. bedden, een zitje met 2 fauteuils en tafeltje, een dressoir met flatscreen KTV en koelkastje, er is geen bureautje aanwezig. In de piepkleine badkamer van 2 m2 is een mini-bad en dito wastafel aanwezig en zelfs naast het toilet een bidet. Verder gratis kluis met een onbegrijpelijke uitleg om je eigen code in te geven en wifi is gratis. De vloerbedekking is schoon evenals de frisse badkamer.

Ons oordeel: Aanbevelenswaardig hotel.

fantastisch

teresa fonseca
    15-3-2017

Eten en begeleiding was zeer goed.