• Type accommodatie

Reviews over accommodaties in Jordanië

Een mooi verzorgd hotel

Hugo
    14-11-2017

Het hotel ligt volgens ons ver buiten het centrum aan een rustige weg. Je komt binnen in een gezellige lobby met receptie. Onze kamer ligt op de begane grond en meet ca. 28 m2 en is voorzien van een klerenkast, 2 1 pers. bedden, een zitje met 2 fauteuils en tafeltje, een dressoir met flatscreen KTV en koelkastje, er is geen bureautje aanwezig. In de piepkleine badkamer van 2 m2 is een mini-bad en dito wastafel aanwezig en zelfs naast het toilet een bidet. Verder gratis kluis met een onbegrijpelijke uitleg om je eigen code in te geven en wifi is gratis. De vloerbedekking is schoon evenals de frisse badkamer.

Ons oordeel: Aanbevelenswaardig hotel.

Vergane glorie

Hugo
    13-11-2017

Het hotel ligt op ca. 300 mtr. verwijderd van de archeologische bezienswaardigheden en je komt binnen in een bekrompen lounge met receptie. Onze kamer meet ca. 20 m2 en is voorzien van een groot 2 pers. bed met nachtkastjes, 2 stoelen met een klein rond tafeltje, dressoir met koelkastje en satelliet gestuurde flatscreen KTV, koffer boy, klerenkast met kluis, er is geen bureautje. De badkamer is piepklein ca. 2 m2 en had schoner gekund. Verder gratis wifi, tegels als vloerbedekking en de verlichting is voldoende maar het is wel zoeken welke schakelaar voor wat is bedoeld.

Ontbijt: redelijk.

Diner: redelijk.

Ons oordeel: Het hotel is praktisch (geen 5*) omdat het vlak bij de ingang van de Petra kloof ligt. Hou er rekening mee dat er meerdere hotels vlak in de buurt liggen die nieuwer zijn.

fantastisch

teresa fonseca
    15-3-2017

Eten en begeleiding was zeer goed.

Jordanië scoort een 7,5 uit 10, op basis van 386 reviews