Hotel Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Wat een binnenkomst

Diana
11-8-2009

Het is een disneyhotel met een directe ingang naar het Disneysea park in tokyo. Er is een metro verbinding naar het Disneylandpark en treinstation. Het hotel maakt meteen indruk als je aan komt rijden, met een prachtige fontein en hoge lobby. Hierin bevinden zich in het plafond prachtige schilderingen. De ontvangst is erg persoonlijk en je wordt vlot geholpen. De kamers zijn ruim met een goed bed, aparte badkamer, apart toilet en wasruimte. Er zijn koffiefaciliteiten en koelkast. Je hebt uitzicht op het park. Het thema is Italiaans, zowel de buitenkant als de binnenkant. De kamers hebben een pinokkiothema. Dat is terug te vinden in de deuren, vloerbedekking, sprei enz. Vanuit het vliegveld gaan er bussen naar Disneyland. Net als in de rest van Japan wordt Engels niet door iedereen goed gesproken. Ik heb niet gegeten in het hotel, maar de restaurants zagen er bijzonder uit. Er is een aparte desk waar je tickets kunt kopen. Gasten krijgen ook tickets voor de metro. Een fantastisch hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta in Tokyo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tokyo DisneySea Hotel MiraCosta scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.