Tijdelijk €25 aanbetaling

Shinjuku Washington (Main Building)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Shinjuku Washington (Main Building) voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 10 reviews

8FantastischScore uit 10 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Shinjuku Washington (Main Building)

• 9unco8102-08-2014

prima hotel

Na 5 jaar zijn wij terug gegaan naar dit hotel. Onze kamer was gerenoveerd. De kamer was netjes en uiteraard brandschoon weer. Het viel mij op dat het personeel een stuk beter Engels sprak nu dan 5 jaar geleden. De service was weer prima zoals bekend in Japan.

• 8unco8108-09-2009

prima hotel

uitstekend hotel, centraal gelegen in de wijk Shinjuku

je kan ondergronds naar het station van Shinjuku voor de metro, ideaal als het slecht weer is!

verder uitstekende service, leuke restaurants in het gebouw en uitermate vriendelijk personeel!

kortom: een aanrader

• 7jacqueline brouwers27-05-2009

functioneel hotel om de stad te ontdekken

vanuit dit redelijke hotel kun je prima de stad ontdekken. het metro station is niet ver weg, het duurt even voor je weet hoe, maar dan kun je ook goed de omgeving verkennen. voor het ontbijt kun je verschillende locaties kiezen die allemaal een eigen stijl ontbijt hebben. een aanrader is hiervoor naar het restaurant op de bovenste verdieping te gaan. het beste eten en een fenomenaal uitzicht over de stad. boek als je mnt. fuji wil zien een toer, het is erg moeilijk daar op eigen gelegenheid met het openbaar vervoer te komen. de toiletten in japan zijn een atrtactie op zich, ook uw toilet op de kamer heeft een warme waterspuit.

• 8lilly09-01-2009

super locatie

het is wel heel prijzig maar de locatie is top, het is een mooie wijk en je bent ook zo in shibuya.

• 8Wil & Han18-12-2008

gelegen in directe omgeving zaken- en winkelcentra

redelijk tot goed Hotel. behulpzame medewerkers en house keeping. het enige nadeel vonden wij, dat het overal bloed verziekend heet is en de ramen kan je zelf niet openen. Bij het lief aan kijken van het afdelings hoofd v/d house keeping is het ons gelukt een raam open te krijgen, vraag er dus om ( een kleine tip ) Boek een excursie naar mnt. Fuji en Hakone beslist zeer de moeite waard met aangename verassingen.

• 8Moniek08-11-2008

Mooi uitzicht

Netjes hotel met ideale ligging! Vanuit hier is Shinjuku goed te ontdekken. Metro in de buurt en met de auroportbus ben je er vrij snel (mits je niet in de spits rijdt) Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers netjes, niet zo klein als je zou verwachten in Japan. Mooi uitzicht over Shinjuku. Restaurant op de bovenste verdieping een aanrader!

• 7Linda22-01-2008

Prachtige ligging midden in Shinjuku, inderdaad met airportbus v.d. deur. Metro ook dichtbij en genoeg leuke restaurantjes. Zeer schone kamers met alles erop/eraan, maar... echt heel klein (zoals overal in Tokyo) Dat was niet zo erg, maar wel dat de kamer stikheet was (centrale airco op 27gr.) Toch een aanrader, maar vraag voor 2 enkele bedden geen dubbel bed. Dan zijn de kamers n.l. groter.

• 8Paul15-05-2007

Hebben in april 2007 hier 3 nachten gelogeerd. Groot voordeel is de pendelbus die vanaf Narita voor de deur stopt. Ook dat je in hartje Shinjuku bent met goede verbindingen naar alle kanten van de stad. Tokyo eigen heb je een (te) kleine, schone kamer, maar wel met alles erop en eraan. Tegen een forse prijs, maar een prima hotel, waar we zo weer heen zouden gaan. Rechtstreeks boeken is soms voordeliger.

• 9Marc17-04-2007

Erg kleine kamers, klein raampje. Bed niet al te geweldig, maar dat komt veel voor in Japan.

Lobby etc. is prima. Eetzaal op bovenste verdieping: mooi uitzicht (ik was er voor het eerst in 1989 toen het Government Building in aanbouw was).

Shinjuku is een toplokatie.

Goed hotel, maar prijzig (mijn baas betaalde...).

• 8Nicole14-02-2007

Dit hotel heeft in principe alles wat je nodig hebt. De locatie is super, bus van het vliegveld stopt voor de deur. Ook alle bezienswaardigheden heel makkelijk te bereiken. Kamers zijn erg klein en het bed is heel hard. Kamer is verder wel heel netjes. Wel vond ik dit hotel vrij duur voor de kamer die je uiteindelijk krijgt. Desondanks zou ik hier wel weer naar toe gaan, want qua locatie is het zeker de moeite waard

Hotel Shinjuku Washington (Main Building) info

• AirconditioningBeschikbaar