Een superdeluxe hotel nabij metrostation Ikubukuro

Review geschreven door William

Een superdeluxe hotel nabij metrostation Ikubukuro

William
13-1-2005

Een superdeluxe hotel nabij metrostation Ikubukuro. Wij hadden een kamer op de 22ste etage met fantastisch uitzicht over Mnt. Fuji. Het hotel heeft alles wat je mag verwachten en kent een dito prijsstelling. Cash geld geven op je CC doen ze niet. Je kunt alleen met je CC de rekening betalen. Een kopje koffie in 1 van de bars kost 1000 yen. (7 euro) een glas, wijn, bier of whiskey kost evenveel! Je krijgt als gast slippers en een kimino op je kamer. Eten en drinken in het hotel is duur, maar vlak in de buurt zitten vele restaurants en coffeeshops die veel goedkoper zijn. Om je te bewegen in de stad ben je aangewezen op de metro.