Hotel Metropolitan Tokyo

Hotel Metropolitan Tokyo

We hebben een aantal aanbieders voor Metropolitan Tokyo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Metropolitan Tokyo in het Nederlands

Zakelijk

Prima hotel, goede liging

Ron
28-10-2010

Mooi hotel, kamers zijn prima.

Vlakbij metrostation, ideaal om je mee door de stad te verplaatsen.

Vlak bij het hotel liggen ook goede restaurantjes, met name visrestaurant erg goed.

Leuke bezienswaardigheden zijn Shinjuku en Ropongi hills.

MEIJI-JINGU shrine was niet echt spectaculair. Leuk om even rond te wandelen.

Leuke stad om een tijdje te verblijven.

2005

Een superdeluxe hotel nabij metrostation Ikubukuro. Wij hadden een kamer op de 22ste etage met fantastisch uitzicht over Mnt. Fuji. Het hotel heeft alles wat je mag verwachten en kent een dito prijsstelling. Cash geld geven op je CC doen ze niet. Je kunt alleen met je CC de rekening betalen. Een kopje koffie in 1 van de bars kost 1000 yen. (7 euro) een glas, wijn, bier of whiskey kost evenveel! Je krijgt als gast slippers en een kimino op je kamer. Eten en drinken in het hotel is duur, maar vlak in de buurt zitten vele restaurants en coffeeshops die veel goedkoper zijn. Om je te bewegen in de stad ben je aangewezen op de metro.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropolitan Tokyo in Tokyo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropolitan Tokyo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.