Tijdelijk €25 aanbetaling

Keio Plaza Tokyo

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Keio Plaza Tokyo voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 3 reviews

8FantastischScore uit 3 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Keio Plaza Tokyo

• 8Edward01-09-2009

Leuk hotel met erg goede ligging

Keio Plaza is zeer goed gelegen in Tokyo, je loopt het hotel uit en binnen 5 min. zit je in de gezellige drukte van Shinjuku. De kwaliteit van het hotel is goed en, niet te vergeten in Japan, zwemmen is gratis voor gasten, en ook voor kinderen < 18 jaar. Shinjuku ligt erg centraal om de rest van Tokyo te zien.

• 8marc22-05-2007

Shinjuku blijft mijn favoriete deel van Tokyo. Dus hier in een hotel is sowiezo top. Best een goede kamer; bed redelijk, voor Japanse begrippen goed.

Ontbijt is goed. Avondeten heb ik buiten de deur gedaan (het NS-building); verder eetmogelijkheden zat in Shinjuku-West.

Goed bereikbaar, met shuttle-bus direct van/naar Narita ("Airport Limousine"). Shinjuku station (= trein + metro)op loopafstand, evenals veel grote warenhuizen.

Prijs/kwaiteit lijkt me goed (mijn baas betaalde, dus echt druk maakte ik me daar niet om...)

• 8Rob en Willy15-08-2005

19-07/22-07-2005 en 23-07/27-07-2005 Een mooi groot hotel. De service en behulpzaamheid is goed, erg zakelijk. Hotel is goed gelegen in Shinjuke, 5 minuten lopen vanaf metro station en s'avonds loop je gelijk de drukte in waar heerlijke restaurantjes zitten.

Hotel Keio Plaza Tokyo info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    2-2-1 Nishi-shinjuku Shinjuku, 160-8330