Hotel Intercontinental Ana Tokyo

Hotel Intercontinental Ana Tokyo

Luxe hotelWeer vandaag30°24°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Ana Tokyo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Intercontinental Ana Tokyo in het Nederlands

Anita
25-6-2016

Bij het toilet zat een paneel met allemaal knopjes. Even zoeken met welke knop je het toilet doorspoelt. Was een grappige ervaring. TV boven het bad ook een ervaring. Ontbijt was vers, ruime keuze en een belevenis.

Gereisd Met partner in maart 2016

Aardig hotel, redelijke ligging

Hey
19-2-2011

Luxe hotel in samenvoegende waardoor je de hoofdprijs betaalt voor een kleine kamer. Let op als je incheckt want als je alleen reist stoppen ze je graag in een (niet geboekte) 1 persoonskamer. Een behoorlijke upgrade is daarna wel te regelen.

Shuttle bus van vliegveld rechtstreeks naar het hotel wat zeer handig is. Verder is er naast het hotel een metrostation waardoor je vrij makkelijk overal kunt komen waar je naar toe wilt.

Gereisd Alleenreizend in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Ana Tokyo in Tokyo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Ana Tokyo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.