Hotel Conrad Tokyo

We hebben een aantal aanbieders voor Conrad Tokyo voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Conrad Tokyo in het Nederlands

Hoog niveau

Colinda Rokers
9-6-2010

Een fantastisch hotel met zeer goede faciliteiten en hoog service niveau. Jammer dat je voor het zwembad apart moet betalen. Comfortabele bedden, gratis internet op de kamer, uitstekend ontbijt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conrad Tokyo in Tokyo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conrad Tokyo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.