Bed and Breakfast Nakata

1 review over Bed and Breakfast Nakata in het Nederlands

Klein maar fijn

Elise van Vliet
21-7-2010

Verstopt in een rustig straatje zit deze leuke b & b. In (moderne) Japanse stijl ingericht, strak met veel licht hout. Er zijn slechts vier nette en schone kamers op de 1e verdieping. Deze delen twee toiletten. Beneden zijn twee douches en drie wastafels. De eigenaar spreekt wat Engels en serveert een eenvoudig ontbijt in de 'lounge', waar je ook de hele dag koffie en thee kunt pakken. Hij heeft ook een handige plattegrond van Nara paraat. De B & B ligt op loopafstand van het station en ook op loopafstand van de hoofdstraat met winkels en restaurants. Een prima plek en voor Japanse begrippen niet duur.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2010

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Nakata

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nakata in Nara, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nakata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.