Matsumoto

Reviews over Matsumoto

Ik zeg: doen!

CharlieV,
    17-6-2017

Ontbijt was heerlijk, yoghurt met muesli en vers fruit, wafeltjes met stroop, omelet met tomaatjes, broodjes met jam, cakejes. De onsen was ook erg fijn en luxe. De locatie is perfect tov het station, Matsumoto kasteel en centrum. We konden zonder probleem vervroegd inchecken!

Het enige minpuntje was dat het bed een beetje doorgezakt was naar het midden en tegen de wand aanstond. Maar dat is in heel Japan vaak zo. De kamers zijn gewoon klein.

Gereisd met partner in mei 2017

Net businesshotel

Jos,
    26-10-2010

Dit hotel wordt voor een hele redelijke prijs aangeboden en is ons goed bevallen. Het ligt op minder dan 5 minuten lopen van het station, zeker handig. De kamers waren ruim voor Japanse begrippen en modern, netjes en schoon. Wat een groot pluspunt is, is de onsen op het dak. Deze onsen is erg ontspannend na een dagje uit en naast de nette kleedkamers (met gratis wasmachines) is er een binnenbad, een buitenbad en een sauna. Het ontbijt heeft veel Japanse gerechten en enkele westerse gerechten en werd helaas tegen het einde van de ontbijtperiode slecht bijgevuld. 's Avonds zijn er gratis noodles in de lobby, een aardige geste.

Het personeel is vriendelijk en spreekt redelijk Engels.

Gereisd met partner in oktober 2010

Zeer centraal gelegen hotel

Gilbert Lamerant,
    2-12-2007

Zeer centraal gelegen hotel. In ganse hotel vindt je wel enkel aanduidingen in Japans. (ook de info op de kamers) Aan receptie een paar mensen die "Engels" spreken.

kamers ok en ontbijtbuffet ok.

Gereisd met vrienden in december 2007
Matsumoto scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2 reviews