Vakantiehuis Gojo Machiya

Vakantiehuis Gojo Machiya

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag29°25°

We hebben een aantal aanbieders voor Gojo Machiya voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Gojo Machiya in het Nederlands

Fijne plek

Jos
26-10-2010

Dit is een heel fijn vakantiehuisje in een traditioneel steegje waar je echt tussen de Japanners woont. Hierdoor wel een vrij uitgebreide 'gebruiksaanwijzing'(geen herrie maken), dus wellicht niet voor iedereen geschikt. Wij vonden het echter heerlijk om even een heel huis te hebben. Er is een woonkamer met keuken en tv, een slaapkamer met twee bedden en een slaapkamer met tatami/futon. Het huis oogt klein maar is van binnen toch vrij ruim. Dingen die wij extra waardeerden: de wasmachine, het balkonnetje om de was te drogen, het zichzelf verwarmende bad en de fietsen. De schoonmaak had voor Japanse begrippen nog wel wat uitgebreider gemogen. Met name de keuken was nogal plakkerig. Maar het was zeker niet vies hoor. We hebben erg genoten van de rustige plek en waren met de fietsen toch overal erg snel.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Wasmachine

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesWasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gojo Machiya in Kyoto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gojo Machiya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.