Appartement Citadines Kyoto Karasuma-Gojo

Appartement Citadines Kyoto Karasuma-Gojo

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Citadines Kyoto Karasuma-Gojo voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Citadines Kyoto Karasuma-Gojo in het Nederlands

vlak in de buurt station Kyoto

André
4-9-2011

Een fantastisch designhotel, waarin de kamer voorzien is van een goed ingerichte keuken en een internetaansluiting. Het ligt ongeveer 1 km van het station Kyoto en 50 m van een metrostation. Het openbaar vervoer is uitstekend georganiseerd in Japan, zodat alle bezienswaardigheden in Kyoto en omgeving gemakkelijk te bereiken zijn. Met de hoge snelheidstrein worden binnen enkele uren Tokyo en Hiroshima bereikt. Kyoto was tot 1868 de hoofdstad van Japan. Het heeft niet te lijden gehad onder de 2e Wereldoorlog en heeft daardoor vele ongeschonden historische gebouwen als tempels, shintoschrijnen, paleis van de keizer en het kasteel van de sjogun. Kyoto is een veilige stad, geen straatcriminaliteit waarvoor opgepast behoeft te worden. De beleefdheid en hoffelijkheid van de Japanners is ongeëvenaard. Het winkelaanbod in Kyoto is heel groot, waaronder diverse grote warenhuizen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2011

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Citadines Kyoto Karasuma-Gojo in Kyoto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Citadines Kyoto Karasuma-Gojo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.