Hotel Hiroshima Central

2008

waar voor je geld

maurice
13-10-2008

dit hotel ligt presies, tussen het trein station en het peace memorial. het oogt van buiten een beetje verouderd, maar het van binnen keurig verzorgd en schoon. een beetje kleine kamer, maar zeker als je hier een dag of 2 bent prima te doen. alles er op en aan. als je een kamer met uitzicht op de rivier hebt dan kun je geniet van een prima uitzicht,achter zijde van het hotel.

Gereisd Met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hiroshima Central in Hiroshima, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hiroshima Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.