Hotel Okura Act City

Laatste review

Hotel centraal gelegen

Angela,
25-6-2016

Vraag om een kamer op een van de hoogste etages, prachtig uitzicht over de stad. De kamer is niet heel erg groot, maar heeft alles wat je nodig hebt. Het toilet is een bezienswaardigheid. Gelegen naast het treinstation en winkelcentrum. Je kunt hier veilig 's avonds op straat lopen en nog even iets in de winkel halen. Aanrader is het foodcourt in de shoppingmall.

Kenmerken

1 review over Hotel Okura Act City in het Nederlands

Hotel centraal gelegen

Angela
25-6-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Okura Act City in Hamamatsu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Okura Act City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.