Hotel Toyoko-Inn Hakone

Met vrienden

geweldig hotel !

els
16-3-2010

dit is een geweldige formule, het is klein, maar alles is er, superschoon, fantastisch ontbijt, uiterst vriendelijk personeel en dat alles tegen hele behoorlijke prijzen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Toyoko-Inn Hakone in Hakone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Toyoko-Inn Hakone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.