Hotel Yours

Hotel Yours

We hebben een aantal aanbieders voor Yours voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Yours in het Nederlands

Goed hotel

Maarten
12-8-2015

Net hotel, kamers aan de kleine kant en iets gedateerd. Op enkele minuten lopen van het JR treinstation. Vriendelijk personeel, nette entree, goede bar. Eetgelegenheden op loopafstand.

Gereisd Zakelijk in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yours in Fukui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yours zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.