• 1.212

Reviews over accommodaties in Japan

Prachtig hotel in centrum Osaka

P.Kraaiveld,
    3-5-2016

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.Ik had een mooie grote kamer.Via het hotel kon ik gelijk aan een kaartje komen voor Universal Studios in Osaka.De laundry service waar ik gebruikt van gemaakt was prima, alles keurig gewassen en gestreken.Geen sok gemist.Er gaat ook een directe busverbinding naar het CS.Zeer de moeite waard!

Fantastische plek

Jur Westera,
    16-12-2013

Dit hotel ligt iets buiten het centrum van Hiroshima, maar is prima te bereiken met bus 21 vanaf het Shinkhansen station. Dezelfde bus rijdt ook via het Peace memorial park en centrum Hiroshima

Prima hotel voor weekje Tokyo, perfecte ligging.

Jaap,
    3-11-2012

Uitstekend gelegen, goede uitvalbasis voor het ontdekken van Tokyo. Metro's, restaurantjes, winkels, allen direct om de hoek. Hotel is zeer verzorgd (zoals alles in Japan!), de kamers ietwat compact, maar met goede bedden en van alle gemakken voorzien. Wifi is enkel in de lobby van het hotel, vast internet wel op de kamers.

Ontbijt buiten het hotel; in het hotel is de keuze niet groot, maar wel redelijk prijzig.

De volgende keer weer dit hotel

Thijs,
    17-8-2012

Goed, schoon hotel dat een uitstekende ligging heeft om de rest van Tokyo te bezoeken. Verschillende metrostations op loopafstand. Hotel ook makkelijk te bereiken vanaf vliegveld. Je pakt de Airport Limousine Bus naar Tokyo City Air Terminal. Dan is het één rechte weg lopen naar je hotel (+- 15min). Hotel is erg schoon. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn wat aan de krappe kant maar worden wel dagelijks goed schoongemaakt. Het hotel bevat geen restaurant dus ontbijt is niet mogelijk. In de buurt zijn er echter genoeg restaurants en supermarkten. Wel kan je iedere ochtend gratis koffie pakken in de lobby. In de lobby heb je gratis wifi en op je kamer een internetkabel. De volgende keer naar Tokyo boek ik dit hotel weer. Een echte aanrader!

Prima hotel

Glenn Pelupessy,
    26-4-2012

Van de 3 trips naar Tokio was het verblijf van de laatste 2 in dit hotel. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. De kamers zijn qua grote normaal volgens Japanse begrippen. Het is schoon en je hebt alles binnen handbereik ;). Er is gratis internet, via kabel, op de kamer beschikbaar.

In de lobby kan je gratis een flesje water meenemen zo vaak als je wilt.

Het personeel is vriendelijk en ze spreken redelijk tot goed Engels.

Op 5 minuten loopafstand is een metrostation, supermarkt, restaurants etc.