Hotel Royal Decameron Club Caribbean

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.8Voldoende

• Animatie

207 reviews over Hotel Royal Decameron Club Caribbean

• 4G. Teofil16-01-2020

Nooit meer

Behalve de kamers en vriendelijke personeel is niets te beleven in de buurt. En voor wifi moet je flink betalen per elke minuut die je het gebruikt. Totdat je inlogt zijn al je minuten weg.

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Bea Titsing05-01-2020

leuk en goed hotel met vriendelijk personeel

RDC is een leuk hotel met mooie hutten in een grote tuin. De hutten zijn van alle gemakken voorzien zoals airco, badkamer, inloopkast en fonh en strijkplank en strijkijzer.

Bij de receptie is het mogelijk om geld om te wisselen voor JM dollars. Er is geen ATM maar wel net buiten het hotel.

De wifi is 20 us dollars voor 24 uur, en is redelijk. Wij hebben een taxi genomen en zijn naar een shop gegaan en daar hebben wij een simkaart gekocht van het merk FLOW met 2 gb en gratis social media. Dat was voldoende voor 3 weken krant en FB en whatsapp. De prijs was 20 US dollar.

De staf is heel erg aardig. De obers en het barpersoneel doen er alles aan om het jou naar de zin te maken. Wel gaven wij regelmatig een foot van circa 200 JM dollars wat ongeveer 1.30 euro was. Het eten is geweldig! Het buffet is van alles voorzien en voor ieder wat wils.

Wij hebben bij Avis een auto gehuurd en zijn daarmee naar Kingston gereden over de nieuwe

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9dekker02-07-2019

fantastisch mooi

goed hotel, leuke mensen en niets is te veel,eten altijd wat voor iedereen{ thema's}Drinken is oke. lekkere cocktails. alizia van de strandbar is helemaal top. huisje aan het strand was top wij hadden nr. 12 .goed entertainment {niet van dat opdringerige } excursies goed te doen ,wij hebben 2 in 1 gedaan { graf BOB Marley was echt leuk en indrukwekkend }en waterval.wij hebben geboekt bij de reisorganisatie en zijn daar naartoe gegaan met Ann. het lichtgevend water is ook mooi , Black river kanaal met krokodillen {en ze zijn er echt hoor}een paar minpunten van onze reis zijn de tussen landing op punta cana en dat we op de laatste dag ruim drie uur eerder moesten vertrekken zodat we een excursie misliepen.En op montego bay {het vliegveld niet gelijk konden inchecken omdat het systeem er niet klaar voor was.na lang wachten konden we inchecken en kreeg je een tegoed bon van 5 dollar,maar die konden we niet gebruiken.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 5TJJ Groefsema27-03-2019

nooit meer

• kregen niet geboekte accommodatie; dag erna opgelost maar eerste dag deels verloren
    • veel lawaai (tot ver na 00:00 uur) als je accommodatie hebt nabij strand
    • excursies te boeken via touroperator; kosten USD 30 - USD 169; gemiddeld USD 109 pp; excursie met extra local; veiligheid ??
    • kosten wifi USD 5 per uur of USD 20 per 24 uur
    • jamaicaanse dollars kan je kopen bij de receptie maar terugkopen ho maar; overigens heb je totaal geen jamaicaanse dollars nodig
    • bij verlaten resort diende je af te melden en bij terugkomst weer aan te melden: reden: veiligheid !!!!!!!

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Klaas Nijveen09-02-2019

Wij zijn hier van 25 januari tot 8 februari geweest en een geweldige vakantie gehad. We hebben 5 tours gedaan met een Nederlandse gids, een Surinaamse vrouw die hier al 24 jaar woond en privé tours doet. Ze laat je veel meer van Jamaica zien dan ze bij touroperator doen, en neemt echt alle tijd voor je en je kunt met haar overleggen om tours te combineren. Wij hebben 5 fantastische tours met haar gedaan. Voor WIFI moet je betalen 20 usd voor staat ook in de brochure dat je er voor moet betalen maar het viel ons op dat als je uitlogd er nog staat hoeveel uur je nog hebt, maar dan weer inlogd er toch weer een paar minuten zijn afgegaan vonden we een beetje vreemd.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Lise31-10-2018

Geweldig heerlijk resort! Super live muziek.

Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Fijn resort, eten en drinken prima en relaxte sfeer!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Arnold29-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Dit schitterende Resort kan ik iedereen aanbevelen als mensen naar Jamaica gaan. Geweldige vriendelijke mensen die daar werken. Doen echt alles om het naar de zin te maken. Zijn daar vanaf 31 Aug t/m 14 Sept geweest, en komen er zeker weer eens terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Ine24-09-2018

Heerlijk

Heerlijk resort, kleinschalig, eigen hut, direct aan strand .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Malou18-05-2018

Heerlijk

Het is er prachtig, vriendelijke mensen, gewoon op en top vakantiegevoel

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Sandra06-05-2018

Super relax vakantie gehad

Heel lief en behulpzaam personeel. Goed eten. Fijne sfeer in het resort.

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Royal Decameron Club Caribbean info