Hotel Royal Decameron Club Caribbean

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Decameron Club Caribbean voor je op een rij gezet:

205 reviews over Hotel Royal Decameron Club Caribbean

• 9dekker02-07-2019

fantastisch mooi

goed hotel, leuke mensen en niets is te veel,eten altijd wat voor iedereen{ thema's}Drinken is oke. lekkere cocktails. alizia van de strandbar is helemaal top. huisje aan het strand was top wij hadden nr. 12 .goed entertainment {niet van dat opdringerige } excursies goed te doen ,wij hebben 2 in 1 gedaan { graf BOB Marley was echt leuk en indrukwekkend }en waterval.wij hebben geboekt bij de reisorganisatie en zijn daar naartoe gegaan met Ann. het lichtgevend water is ook mooi , Black river kanaal met krokodillen {en ze zijn er echt hoor}een paar minpunten van onze reis zijn de tussen landing op punta cana en dat we op de laatste dag ruim drie uur eerder moesten vertrekken zodat we een excursie misliepen.En op montego bay {het vliegveld niet gelijk konden inchecken omdat het systeem er niet klaar voor was.na lang wachten konden we inchecken en kreeg je een tegoed bon van 5 dollar,maar die konden we niet gebruiken.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5TJJ Groefsema27-03-2019

nooit meer

• kregen niet geboekte accommodatie; dag erna opgelost maar eerste dag deels verloren
    • veel lawaai (tot ver na 00:00 uur) als je accommodatie hebt nabij strand
    • excursies te boeken via touroperator; kosten USD 30 - USD 169; gemiddeld USD 109 pp; excursie met extra local; veiligheid ??
    • kosten wifi USD 5 per uur of USD 20 per 24 uur
    • jamaicaanse dollars kan je kopen bij de receptie maar terugkopen ho maar; overigens heb je totaal geen jamaicaanse dollars nodig
    • bij verlaten resort diende je af te melden en bij terugkomst weer aan te melden: reden: veiligheid !!!!!!!

• 8Klaas Nijveen09-02-2019

Wij zijn hier van 25 januari tot 8 februari geweest en een geweldige vakantie gehad. We hebben 5 tours gedaan met een Nederlandse gids, een Surinaamse vrouw die hier al 24 jaar woond en privé tours doet. Ze laat je veel meer van Jamaica zien dan ze bij touroperator doen, en neemt echt alle tijd voor je en je kunt met haar overleggen om tours te combineren. Wij hebben 5 fantastische tours met haar gedaan. Voor WIFI moet je betalen 20 usd voor staat ook in de brochure dat je er voor moet betalen maar het viel ons op dat als je uitlogd er nog staat hoeveel uur je nog hebt, maar dan weer inlogd er toch weer een paar minuten zijn afgegaan vonden we een beetje vreemd.

• 2018
    8Lise31-10-2018

Geweldig heerlijk resort! Super live muziek.

Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Fijn resort, eten en drinken prima en relaxte sfeer!

• 10Arnold29-09-2018

Voor herhaling vatbaar

Dit schitterende Resort kan ik iedereen aanbevelen als mensen naar Jamaica gaan. Geweldige vriendelijke mensen die daar werken. Doen echt alles om het naar de zin te maken. Zijn daar vanaf 31 Aug t/m 14 Sept geweest, en komen er zeker weer eens terug.

• 9Ine24-09-2018

Heerlijk

Heerlijk resort, kleinschalig, eigen hut, direct aan strand .

Met oudere kinderen

• 8Malou18-05-2018

Heerlijk

Het is er prachtig, vriendelijke mensen, gewoon op en top vakantiegevoel

• 8Sandra06-05-2018

Super relax vakantie gehad

Heel lief en behulpzaam personeel. Goed eten. Fijne sfeer in het resort.

• 9Faber19-04-2018

geweldig

Ik heb geprobeerd om iets negatiefs te vinden maar dit is niet gelukt

Met vrienden

• 8Elly15-04-2018

Come back ervaring, ik ga zeker nog eens terug...

Slechts 3 sterren hotel in Jamaica, prachtige ligging. De inzet en het hartelijke personeel, het energieke animatieteam doen je vergeten dat hier en daar wat renovatiewerken echt nodig zijn😁😎😍

Alleenreizend

20 tips over Hotel Royal Decameron Club Caribbean

• Marlou Leenders, 06-05-2014

Boek geen excursie bij de reisorganisatie zelf! Ze zullen zeggen dat het gevaarlijk is om bij locals te boeken, maar absoluut niet waar. Net buiten het hotel heb je een winkeltje genaamd 'Pauline'. Vraag naar haar broer Dowayne Allen. Hij is een ontzettend lieve man en brengt je overal naartoe voor een hele voordelige prijs! Wat is nou niet mooier dan met een echte Jamaicaan het prachtige Jamaica te zien. We hebben met hem de mooiste plekjes bezocht en het echte lokale eten geproefd.

• Marlou, 07-05-2014

Ter aanvulling op mijn vorige bericht: Dowayne Allen heeft ons ook veel verteld over het land en de cultuur. En hij heeft goed op ons gepast, bijvoorbeeld toen een local teveel kosten in rekening wilden brengen voor ons eten. We hadden het zelf niet in de gaten maar Dowayne sprak de jongen hier al op aan, waarna we de gewoon de eerlijke prijs betaalden. Mocht je in contact willen komen met Dowayne Allen om eventuele excursies al te boeken: e: [email protected] t: 1876 874 1650

• Tamaar_123, 04-08-2013

Boek zeker excursies buiten Arke om. Is voordeliger en bovendien meer de moeite waard, doordat je zelf bepaalt waar je wel/niet naartoe wil en is bovendien kleinschaliger. Zelf een taxi boeken vanuit het hotel kan ook makkelijk. Ga dan zeker naar de Dunhill River Falls, op ca. 30 min. rijden. Wij hebben ook met dolfijnen gezwommen bij Dolphin Cove en dat was ook erg gaaf. Mocht je dit nog niet gedaan hebben; aanrader! Zeker omdat het park erg mooj gelegen is en meer is dan alleen dolfijnen.

13 vragen over Hotel Royal Decameron Club Caribbean

• E. jansen, 30-01-2018

Topless

Hallo, Is topless zonnen toegestaan/gebruikelijk op het strand van Royal Decameron Club Caribbean?

alvast dank!

• Elisah100, 29-07-2015

Weer 's avonds..?

Wij gaan bijna naar Jamaica.. Ik ben al druk bezig om mijn spullen bij elkaar te zoeken maar vraag mij nu af of het savonds erg afkoelt? Is een vestje handig?

• ..............A. Schouten, 08-01-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen