Tijdelijk €25 aanbetaling

Grand Bahia Principe Jamaica

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grand Bahia Principe Jamaica voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 128 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

128 Reviews over Grand Bahia Principe Jamaica

• 9Rowen04-10-2019

Geweldig!

Een top resort! Kamers zien er netjes uit, personeel is erg vriendelijk. Er worden leuke dingen georganiseerd op het resort en de stranden die daar bij horen. Zeker een aanrader als je jamaica wilt zien!

• 10Dhr.Niessink04-08-2017

Super mooie locatie en heerlijk eten

Relaxte mensen en personeel. Schitterende natuur oa Blue Lagoon en bezoek aan huis en standbeeld Bob Marley

• 10Karin26-06-2017

Fantastisch hotel echt een aanrader

Uitermate vriendelijk personeel niets was teveel als je iets vroeg eten super veel variatie mooie grote kamers en schoon.veel te doen van s'ochtends tot s'avonds.voor de kinderen een mooi waterparadijs.echt voor herhaling vatbaar.

• 10Elena08-05-2016

Exellent value for money!

Beautiful weather, Caribbean sea, food, friendliness, laid-back attitude, definitely coming back!

• 9IsabelleP.08-01-2016

Un petit paradis sur terre

Tout est bien !!! Petit bémol, lorsque vous prenez l'option "Royal Golden", bracelet Or, il semble que les gens de l'hôtel nous voit avec un signe de $ dans le front. Nous nous sommes fait harceler tout particulièrement par un système de Time Sharing. Je m'explique : on vous offre un déjeuner avec beaucoup de cadeau et ce gratuitement (hummm ah oui !!!!) lorsque je me suis mise à lui poser quelques questions, elle s'emblait un peu embêtée. Après quelques discussions avec d'autres gens sur place, il m'ont confirmé qu'il s'agissait bien d'une façon d'hameçonner les gens pour du temps partagé­. Faut savoir leur dire non continuellement.

Pour le reste, rien à dire.

• 8wpl04-03-2015

enorm hotel toch overal keurig en fijne service

overal keurig verzorgd, eten was alle keus soms een beetje lauw, kamers prima, restaurants ook prima maar toch vonden wij die niet echt eruit springen, buffet was gewoon ook erg goed, zwembad is handdoek leggen voor een plekje. zwembad heeft wel muziek ( werd vermeld hier van niet)

pluspunten-overvloed aan eten en erg aardige bediening, keurig verzorgde mensen en hotel idd wel tipgevoelig maar ach wij wisselde 10 euro p.d in voor 20 briefjes van 100 jam dollar om tips te kunne geven, me tdie tips krijg je zoveel extra voor terug bijv, gedichtjes op je bed, persoonlijk toegezongen liedjes enz. nadelen- trips zijn er duur en overal wel wat onderhoud nodig, vooral schilderwerk, kleine schoonheidsfoutjes zoals een lamp die kapot was op de badkamer maar geen ernstige zaken.

over 2 jaar is het resort 2000 kamers groot wordt dan wel voor ons te groot.

• 9bianca25-02-2015

wat n droomvakantie

super mooi hotel,eten goed.bedden lagen heerlijk en de koffer jongen jeffrey is een topper ,via hem naar een gospel dienst geweest waar ie zelf zong,kippenvel!!wij waren in sept dan kan er wat regen vallen maar is ook zo weer weg.

• 6Chantelle19-08-2014

Nooit meer Gran Bahia Jamaicai, absoluut geen 5*

Het slechte 5* resort ooit. Hierbij een aantal +/- punten: +punten: mooi+schone stranden,het resort wordt aan de buitenkant onderhouden,grote bedden+fijne matrassen - punten: kamers worden slecht gepoetst,slechte ventilatie,urine lucht, badkamer spullen nauwelijks aangevuld, eten zeer smakelijkeloos, erg gericht op de Amerikanen dus alleen maar calorieën,bijna overal wordt Chedder kaas gebruikt, regelmatig rauwe stukjes kip, beef/lamsvlees. minibar slecht bijgevuld (water,cola+fanta), kluisje op de kamer kost 6 US dollar/dag, geen gratis WIFI (alleen 1 uur/ dag in de lobby, werkt bijna nooit. Betaald internet kost 8 US dollar/uur), zeer slechte service. Wij hadden problemen met de airco na 6 dagen melden hebben ze actie ondernomen. Bijna elke gast had iets op de kamer dat niet werkte. Personeel is vriendelijk, willen US dollar. Ze vragen letterlijk je spullen (kleren,telefoon) aan ze te geven. Receptie is een chaos, enorme bureaucratie . Op verzoek v gasten werd marihuana verkocht.

• 9Asnong rita10-04-2014

Een plek om terug te komen

Voor de derde keer in het zelfde hotel, en er zijn zeker minpunten en tekort komingen . Zeker qua sanitair ( lekken , overlopen) . Maar voor ons is het een plaats , qua sfeer onevenaarbaar. Het eten is geweldig. Één maal per week kreeft á volonté, cava á volonté zelfs aan de swim up bar en in de beach bar. In december zijn er veel muggen, in februari , geen één. Ook een goede hulpverlening van de hotel dokter. Misschien gaan we nog eens terug.

• 8Christof17-01-2014

goed

We zijn net terug van dit hotel. Na vele beoordelingen te hebben gelezen voor ons vertrek, hebben wij volgende opmerkingen. Het eten is er goed, zelfs heel goed (niets ondervonden van koud eten maar indien nodig is er een microgolf aanwezig bij het buffet). De mensen zijn er heel vriendelijk, een fooi is hier en daar wel gepast, maar sommige mensen overdrijven daar ook wel in zodat het een 'gewoonte' wordt. De kamers zijn heel ruim en goed onderhouden. Wij hadden het geluk om vanuit de kamer een heel mooi uitzicht op zee te hebben. 1 ding vonden we jammer, we werden veelvuldig aangesproken tot kennismaking met de luxury afdeling (ze willen dolgraag een cadeau geven en ervoor zorgen dat je een upgrade doet). Let op, er is enkel 110V amerikaanse stekker. Voor de rest is het een héél goed hotel en zeker aan te raden!

Hotel Grand Bahia Principe Jamaica info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)