Hotel Club Caribbean

Hotel Club Caribbean

15 reviews over Hotel Club Caribbean in het Nederlands

Echt super gaaf!!

Annemieke, 24-6-2010

Ontzettend mooi ressort!! Gezellig personeel en het eten was ontzettend goed! We zijn ook naar montego bay geweest, maar dit was een stuk minder gezellig. Je zit in runaway op een mooie locaties voor mooie excusies! Ook Jamaica is een ontzettend mooi tropisch eiland! Sterker een land om vaker te komen!

een top lokatie

juan, 26-9-2008

n heel mooi resort,alles goed geregeld.

eten heel goed,drinken goed.

1 klein minpuntje,heel veel engelsen.

maar dat mag de pret niet drukken.

Serieus de beste vakantie ooit

Amber, 13-11-2007

Serieus de beste vakantie ooit. het personeel is zoo aardig, het eten is goed en vooral de omgeving is geweldig. ik heb voor de zomervakantie weer geboekt!!

Super hotel, zelfs gemotoriseerde watersporten (waterskiën en bananaboatriding) zijn inbegrepen (op vaste tijden. Als je gaat doe dan aan Christopher alias mr. Biggs (van het watersportgedeelte) de groeten! Eten is geweldig, uitgebreide buffetten, personeel zeer vriendelijk, huisjes liggen in een zeer goed onderhouden tuin. Strand is aardig, maar niet echt heel mooi. Zeer uitgebreid animatieprogramma van sport tot spelletjes, idd af en toe zeer luidruchtig. Zeker een excursie boeken naar Nine Miles en de dune river falls. Hebben excursie gemaakt met Joan van caribic vacations en zij kan supergoed, zeer boeiend vertellen over alles op Jamaica. Buiten hotel is een geldautomaat en een supermarkt om goedkoop rum te halen! Ook shuttlebusje van hotel ($10 pppretour) werkt super. Kom zeker nog een keer terug!

We zijn net een weekje terug uit jamaica

Debbie, 16-8-2005

We zijn net een weekje terug uit jamaica. Het resort is geweldig.ADVIES:ik zou er wel maar +- 8 dagen blijven want daarna heb je t wel gezien! Personeel is superaardig alleen het animatieteam is erg luidruchtig! Het eten is prima en Cocktails zijn er in overvloed. Al met al dus een echte aanrader!

Wij zijn er met de hele familie geweest

Robin, 7-3-2005

Wij zijn er met de hele familie geweest. hadden garden view geboekt kregen een of ander vaag huisje zonder airco. drinken allemaal nep geen eens echte cola nog niet over de dranken gesproken als aanmaak water!! strand is niks gelukkig zijn de blue mountains en blue lagoon erg mooi.

Wij gaan nooit meer terug naar dit Resort

wel een gezellig complex, wij hadden slecht weer maar voor

corrie en marcia, 5-1-2005

wel een gezellig complex, wij hadden slecht weer maar voor E 1,50 kun je met het openbaar vervoer naar ochis rios waar genoeg te winkelen valt. alles is wel duur ook de excursies.

echt een 3 sterren hotel, simpel en eenvoudig. niet echt bijzonder

Wij zijn er geweest in september 2004 (je weet wel met IVAN). Mooi hotel maar niet speciaal. Zwembad is erg klein en strand en zee zijn niet mooi (zeker als je ze vergelijkt met de rest van de caribbean). Cottages zijn leuk. Eten is zeer goed. Om Jamaica te ontdekken moet je zeker excursies doen. Het maakt eigenlijk niet uit ze zijn allemaal super mooi.

erg leuk en sfeervol hotel!! jamaicanen zijn relaxte en swingende gasten, het is totaal veilig! het complex is gezellig leuke cottage (huisje) mooie zee. mooi eiland, er is genoeg te zien en te doen. raften in een ban, bob marley house, duiken. taxi chauffeurs in hotel zijn erg betrouwbaar, huur een dag een taxi en hij laat je de mooiste plekjes zien, huur zelf geen auto want links rijden is erg gek en moeilijk

een echte aan rader voor een gezellige relaxte vakantie! yah man

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Caribbean in Runaway Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Caribbean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Caribbean scoort een 7 uit 10 op basis van 15 reviews.