Runaway Bay

Reviews over Runaway Bay

Prachtig stukje natuur

Irma Schuren
    16-1-2015

Niet geschikt voor kinderen. Je kan gemakkelijk van het resort af, dat is gewoon veilig. Men probeert je wel aan alle kanten marihuana te verkopen, maar gewoon keihard nee zeggen (of je moet graag een joint willen roken) Tja en helaas, de Russen hebben Jamaica ook ontdekt. Bijzondere ervaring om met kerst en oud & nieuw hier te vertoeven. Met kerst gebeurt er weinig maar oud & nieuw was erg gezellig (geen vuurwerk)

Gereisd Met partner in december 2014

Rustig dorpje

Christof
    17-1-2014

Het dorp Runaway Bay is nog niet echt toeristisch. Een beetje verder wel, oa the Dunn's River Falls maar deze is dan te commercieel gemaakt, alhoewel het zien ervan wel mooi is. Tip: laat de bagage achter in de bus want anders moet je een locker huren (nogal duur) want als je de River Falls wil beklimmen, kun je echt niets meenemen en moet je waterschoenen aan. Dolphins Cove is de moeite waard om er enkele uren door te brengen.

Gereisd Met partner in januari 2014

Lekker strand

Ellen
    3-1-2014

Runaway Bay is eigenlijk een weg met wat huizen en winkeltjes aan beide zijden. Eigenlijk is het niets. Wij hebben even kort gewandeld langs de weg, maar zijn verder alleen met de taxi weggeweest. Het strand bij het hotel is mooi, maar het publieke strand (als ik het zo mag noemen) stelt niks voor. Dat is meer een plek voor vissers.

Gereisd Met partner in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs om tot rust te komen

Van Hove Rudi
    16-9-2013

Deze bestemming is ideaal gelegen om uitstappen te maken naar de prachtige dunn's watervallen, ook de andere bezienswaardiheden liggen niet te ver weg. Van de bevolking wordt je zelf ook vrolijk, zij lachen altijd en spreken je ook aan zonder opdringerig te zijn. Fantastische plek om van je vakantie te genieten

Gereisd Met partner in september 2013

Rustige locatie, via taxi alles goed te bezoeken

kris van loon
    12-3-2013

Bestemming is voor rustzoekers, geen winkels in de buurt, met taxi een half uurtje naar Ocho Rios, wel winkels. Je kan er 's avonds niet gaan wandelen na het eten. Er is op de straat niets te zien dan auto's die snel rijden. Geen tavernes, winkels, of andere. Het lokale strand op runaway bay is met de fiets te bereiken. De sterke onderstroming in de zee is te doen, maar oppassen bij teveel wind of storm. Water is niet superkoud. Er is door de dag veel wind, dat doet deugd als het zo warm is. 's morgens en 's avonds is het windstil. We hadden een goei hotel: club ambiance, niet te duur, meer waard dan 3 sterren.

Gereisd Met partner in februari 2013
Runaway Bay scoort een 7,9 uit 10, op basis van 58 reviews