Hotel San San Tropez

10FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 10Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over San San Tropez

• 10Taniello16-08-2013

Positive Vibes

Siamo stati una settimana (gennaio 2013) e siamo stati alla grande!!! Era la seconda volta che visitavamo la Jamaica e, dopo esser stati la 1' volta a Negril, abbiamo scoperto un'altra faccia di questa meravigliosa isola! La villa è in posizione perfetta: sopra Frenchman's cove ed in posizione strategica per tutte le escursioni da fare nei paraggi! Il cibo è ottimo (granchi ed aragoste a go-go)! Un saluto a tutto lo staff, Ricardo e Phil su tutti!!!

• 10DJ06-10-2012

Fantastisch!!!!!!

Wat schrokken wij toen we aankwamen bij San San Tropez, maar wat hebben we ons vergist!! Achteraf was dit de mooiste en leukste plek waar we hebben gezeten. Op het moment dat wij er waren, waren we de enigste gasten. We werden zeer vriendelijk ontvangen. Er is iedere keer speciaal voor ons gekookt. Iedere ochtend een heerlijk ontbijt wat begon met een bordje vers fruit. Daarna geroosterd brood en jam. In de omgeving is niet te doen op Frencman's Cove na. Wat een paradijselijk stukje van de wereld is dat. Een prachtige herinnering om nooit meer te vergeten. Tip: vanuit San San Tropez belt de eigenaar met lokale gidsen die je meenemen naar onder andere de blue mountains. Dit was een super ervaring. We hebben onder andere onze eigen koffie gemaakt! We hebben deze dag veel ervaringen opgedaan met de lokale bevolking. Twijfel niet en ga naar San San Tropez!!

Hotel San San Tropez info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar