Hotel Bay View Villas

JamaicaJamaicaPort Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bay View Villas voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 9 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 9 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Bay View Villas

• 8Raphaelita irving14-06-2012

The Place to be in Jamaica!!

Bay View Villa Port Antonio is a wonderful place to spend a relaxing nature holiday...The food is delicious and the staff are friendly and ever so helpful...Its a great place to wake up in the mornings nature all around the sounds of happy birds,such as the Calibre,woodpekkers,and many other types I don't know the names..Fruit trees full with fruits mango,etheoti apples ,coconuts ,banana,breadfruit,you name it its there.Such a wonderful place you have Mr.Townsend,thank you for the great holidays,see you real soon!!

• 8Moezeltje13-06-2011

Mooie plek

Vanuit je hotel heb je een prachtig uitzicht over de baai. De hotelkamers zijn ruim en in een soort van bungalows. Niet heel luxe of zo, maar gewoon praktisch en hartstikkel leuk! Het eten in het restaurant is prima en ook in het kleine barretje kun je je 's avonds best vermaken. Het hotel ligt te ver van de bewoonde wereld om lopend in de bewoonde wereld te komen.

• 8Teun en Louise15-04-2009

Perfecte Locatie

Wij zijn hier 14 dagen "verwend" Het is geen supergroot gebeuren, maar een aantal keurige cabins. Perfecte locatie als je wat wilt ondernemen, en niet in de drukte van een giga resort wilt vertoeven maar wat van het eiland wil gaan zien. Vanuit deze plek diverse mogelijkheden om de schitterende omgeving van Port Antonio te bekijken in de omgeving schitterende strandjes , taxis rijden af en aan, en ook dat gaat prima en is zeer betaalbaar. Personeel super behulpzaam, eten perfect. ontbijt inbegrepen bij de prijs, maar ook 's avonds als je geen zin hebt om weg te gaan, wil men graag een heerlijk diner voor je maken. Echt niets is te veel. Klein van opzet, maar als je niet geeft om alle inclusive gebeuren, en lekker wil doen waar je zelf zin in hebt. Dit is de derde keer op rij dat we op Jamaica zijn geweest, en deze locatie zeker één van de betere. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Lex29-10-2008

Aan te bevelen

Prima eenvoudig schoon hotel, erg vriendelijke bediening. Mooie en rustige omgeving. Zeer geschikt om via dit hotel de omgeving te verkennen.

• 6elena&richard06-07-2008

2 daagse rondreis door jamaica, en in dit hotel dus overnacht. Erg simpel en eenvoudig appartementen complex, voor door reis is dit goed genoeg. Ligt op een rustige locatie, tussen een soort van jungle-achtige natuur. Er bevinden zich zo'n 4 kamers per gebouwtje. Je kamer is ondanks de kleine omvang vh appartementen complex, verassend moeilijk te vinden. Verder wel schoon en netjes hotel. Het eten gebeurt gezamelijk op vaste tijden., in een soort huiselijk sfeertje. Hier moet je wel van houden. Al met al netjes complex, uitermate geschikt voor mensen die niet houden van grote masale luxe all inclusive resorts.

• 8Kiek17-05-2008

Aparte kamers, veel hout en erg wisselend van grootte. Wij hadden een " kleine " kamer op de eerste etage en deze zag er erg net uit. Veel hout en hoge plafonds.Goede bedden. Douche was keurig en schoon. Balkonnetje was netjes. Airco deed het prima. Eten was goed en snel ! Bar is klein maar rond het kleine zwembad is het goed zitten. ps reisgenoten hadden minder geluk, met kapotte airco's, gesprongen waterleiding ed op de kamers.

• 7Lex10-01-2007

Dit hotel hebben we aangedaan tijdens onze rondreis op Jamaica. Dit hotel sprong kwa gezelligheid, sfeer, bediening en keuken boven de andere uit. Rustig gelegen hotel met mooi uitzicht over de bossen. Eenvoudig maar schone kamers en leuk balkonnetje. Mooi aangelegde tuin die naar het restaurant en bar leidt.
    Prima hotel om vanuit Port Antonio te gaan raften op de Rio Grande, of de Blue Mountains te bezoeken. Voor het raften is een taxi aan te bevelen. Voor ca. us$ 50 per taxi wordt je gehaald en gebracht. De weg naar het opstappunt is erg moeilijk begaanbaar en te vinden. Met taxi ging het prima, ook het ophalen vanaf het eindstation was prima geregeld en je betaald achteraf bij het hotel. Echt top!!

• 7Pascal Grootveld08-09-2005

Wij hebben met ons gezin hier 2 nachten door gebracht i.v.m. een rondreis door jamaica. dit was zeker één van de leukste hotels. het was geen super luxe hotel, maar had goed eten en de werknemers waren heel aardig. We sliepen in een gezellig kamer met veel hout. het hotel ligt rustig gelegen in de bergen, niet ver van de kustweg en een prachtig uitzicht. Geen druk hotel, dus geschikt om uit te rusten na een lange dag.

• 7V&P12-08-2005

Wij zijn hier 1 nacht geweest tijdens een uitstap. En 3* hotel, het was proper, maar simpel. Het eten was lekker vooral de zelf gemaakte limonade. Ideaal als je het eiland aan het verkennen bent, totaal niets om te gaan uitrusten. Neem dan maar een RIU, dit is top. (RIU NEGRIL !!!)

Hotel Bay View Villas info

• Rolstoel toegangBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar

Veilig betalen met